Ieva K.

Modelių Agentūros Lietuvoje

Lietuvoje yra labai mažai informacijos apie modelių agentūras. Tokioje mažoje rinkoje susikūrė per daug įvairių modelių agentūrų, todėl labai svarbu žinoti ką teisingai pasirinkti....
plačiau

Amodelica modelių agentūra

Ką Amodelica agentūra skelbia apie save: Kiekvienas naujas veidas mums yra unikalus ir mes į jį žvelgiame su perspektyva, atiduodame jam visas savo jėgas. Kiekvieno...
plačiau

Image Models modelių agentūra

Ką Image Models agentūra skelbia apie save: „Image Models“ – profesionali modelių agentūra taikanti aukštus standartus savo modeliams ir dirbanti su...
plačiau

Klausk - Atsakome. DUK

Šioje Skiltyje galite užduoti jums rūpimus klausimus. Mūsų komanda pasistengs jums atsakyti. Būtina laikytis žemiau esančių taisyklių. Jei jų nesilaikysite, klausimas ar komentaras bus...
plačiau

Litemodels modelių agentūra

Ką Lite Models agentūra skelbia apie save: Mes gyvuojame vos keletą mėnesių Tačiau turime didelę patirtį šiame versle: - modelius reprezentuojame tiek...
plačiau

D-Max Models modelių agentūra

Ką Dmax management modelių agentūra skelbia apie save: Nuo kompanijos atidarymo 2002 metais, D-Max agentūra suteikdavo galimybių daugeliui Lietuvos merginų, kad...
plačiau

Europos Centro Modeliai

Ką Europos Centro Modeliai (ECMA) skelbia apie save: Europos Centro Modeliai – tai modelių agentūra, kurios privalumai - sąžiningumas, paslaugumas, patikimumas tiek...
plačiau

Metropolitan modelių agentūra

Ką Metropolitan agentūra skelbia apie save: Metropolitan modelių agentūros ofisas Lietuvoje atidarytas 2004 metais. Agentūrai vadovauja Inga Buividaitė. ...
plačiau

Major Image Group Modelių Agentūra

Ką Major Image Group agentūra skelbia apie save: Modelių agentūra „Įvaizdžių grupė“ įregistruota 1998 metais. Agentūros steigėjos – trys žinomi Lietuvos...
plačiau

Baltic Model Management Modelių Agentūra

Ką Baltic Model Management (BMM) agentūra skelbia apie save: BALTIC MODEL MANAGEMENT - viena iš seniausiai Lietuvoje egzistuojančių modelių agentūrų, sėkmingai...
plačiau

Visi straipsniai

Ką Europos Centro Modeliai (ECMA) skelbia apie save:
Europos Centro Modeliai – tai modelių agentūra, kurios privalumai - sąžiningumas, paslaugumas, patikimumas tiek modeliams, tiek klientams. Mūsų modeliai yra atstovaujami išskirtiniu pagrindu nacionaliniu bei tarptautiniu mastu. Mūsų agentūra valdo daugelį mados ir modeliavimo pramonės darbų, nuo modelio paruošimo, reklamavimo iki jo užsakymų. Verslas vykdomas, apsiribojant tik modelių agentūros veikla, interneto paslaugomis, todėl mes suteikiame modeliams galimybę pradėti modelio karjerą, ją tęsti ir tapti žinomais bei profesionaliais modeliais. Mūsų agentūra rūpinasi savo modeliais, jie visada gali tikėtis profesionalios pagalbos. Mes laikomės griežtų madų pasaulio standartų. Mūsų specialistai, stažavęsi madų pasaulio sostinėje Niujorke, garantuoja jums savo paslaugų kokybę bei aukštą atlikimo lygį. Taip pat palaikome ryšius su garsiausiomis modelių agentūromis Niujorke, Londone, Paryžiuje, Tokijuje, Melburne ir kt. Tai sudaro galimybę ne tik pateikti joms savo modelius, bet ir peržiūrėti jų pasiūlą. Mūsų agentūra dirba su geriausiais fotografais, tad jūs galite gauti aukščiausios kokybės produktus.

ECMA kontaktai:
Palangos g. 20
LT-3000 Kaunas,
Lietuva.
tel/fax: 8-37 20-68-12
e-mail: info@ecma.lt ; office@ecma.lt

Agentūros "Supermodels" nuomonė apie "ECMA":
Europos Centro modelių agentūra darbams ieško ne tik aukštų, standartus atitinkančių modelių. ECMA mergaites priima nuo 162 cm Ūgio. Agentūroje taip pat galima rasti vaikinų, visai jaunų mergaičių ir berniukų. Agentūroje atliekamos fotosesijos, kuriamas modelio portfolio. Per daugelį veiklos metų agentūra jau turi savo modelių, kurie važinėja į užsienį, siekia savo karjeros, turi ir vaikinų ir merginų patenkančių į lietuviškas reklamas, bei žurnalus.

Gandai apie ECMA:
* Apmokestintos įvairios paslaugos už Agentūros paslaugas
(Supermodels pastaba: Kiekviena agentūra nusistato savo įkainius ir tvarką už ką yra mokami pinigai. Rinkoje yra daugybė agentūrų, todėl niekas prievarta neverčia rinktis būtent šią agentūrą. Jei jų kainos ir tvarka jus tenkina, vadinasi viskas tvarkoje.
* Modelio sutartis per ilgam laiko tarpui, be konkrečių įsipareigojimų ir normalios nutraukimo galimybės
(Supermodels pastaba: Sutartis yra ne tik modelio, bet ir agentūros įsipareigojimas. Jei agentūra savo įsipareigojimų nevykdo, tai bet kuris teisininkas sutartį nutrauks be jokių problemų, net jei ir nėra numatytos normalios nutraukimo galimybės. Jei agentūra savo įsipareigojimus vykdo ir esate patenkinti, tai sutarties laikotarpis nėra labai svarbus.
* Darbai nestandartiniams modeliams
(Supermodels pastaba: Nereikėtų tikėtis didelio užimtumo, jei esate šiek tiek nestandartinių išmatavimų. Įvairių darbų gali gauti įvairūs žmonės, kurie mūsų agentūroje vadinami atskira savoka reklamos personažais, o ECMA vienu bendriniu žodžiu - modeliais.

Supermodels Verdiktas:
Supermodels agentūros nuomone - Europos centro modeliai tai agentūra ieškanti ne tik aukšto lygio modelių, bet ir tiesiog paprastų žmonių įvairiems reklamos darbams. Atidžiai skaitykite sutartį.

Netikslūs bei kiti įvairūs pavadinimai: ECM, Ecmas

ECMA Komentaras apie šį straipsnį:
Komentaras kolkas negautas. Norėdami patikslinti, pakomentuoti ar papildyti straipsnį prašome susisiekti elektroniniu paštu: info@supermodels.lt

Papildoma informacija:
Nuoroda: Visos Modelių Agentūros Lietuvoje

Komentarai

Lina (78.57.10.7)   2008-02-28 21:15:25
kaip tik sitos info labai reikejo :) aciu :)

Neringa (78.61.170.243)   2008-02-29 14:10:03
viskas kas cia parasyta apie ECMA yra gryna tiesa,kadangi pati tai agenturai priklausau,mazai pasiulymu gaunu ir fotosesija dare pati agenturos savininke

oo (78.58.142.93)   2008-02-29 14:22:31
o butu galima suzinoti,kiek trumpiausai pasirasoma kontraktas su sita agentura?

Dinara (78.62.76.145)   2008-02-29 15:20:10
Gali buti ir metus ir puse arba vienkartinis kuris susijes tik su konkreciu uzsakymu.jei labai patiksi gali pasiulyti ir 10metu, bet jei labai patiksi.

Supermodels (82.135.206.3)   2008-02-29 15:29:04
10 metų jų Modelio sutartis.

gerda (78.61.170.243)   2008-02-29 15:37:55
o ar daznai modeliai gauna pasiulymu ecm agenturoje?

Supermodels (82.135.206.3)   2008-02-29 17:13:57
Kaip ir kiekvienoje agentūroje viskas priklauso nuo individualaus modelio: vieni dažnai, kiti retai, treti galbūt niekada. Klientai renkasi, agentūra suorganizuoja tinkamą medžiagą ir pateikimą

Kiek? (78.58.142.93)   2008-03-01 22:11:04
O kiek kainuoja pas juos fotosesija?Juk ja reikia pasidaryti..

kaina (78.58.142.93)   2008-03-02 19:54:45
kainuoja 500

:) (78.57.10.7)   2008-03-02 21:19:16
jo, o ta fotosesija daro pati savininke :) pati makiaza daro, pati fotkina :) nesamone kazkokia :)

modelio mama (88.222.80.213)   2008-03-03 17:02:10
Tai pasidarykit portfolio savarankiškai ir pažiurėkit kiek tai kainuoja . O kad dauguma merginu iš tos agenturos turi šansu išvažiuot į užsienį ir pasipylditi savo portfolio-tai faktas. Klausimas-kiek kainuoja fotosesija pas ''supermodels'' ir kokio lygio nuotraukos? Susidaro ispudis ,kad ''supermodels'' renka pletkus apie kitas agenturas savo puslapiose ir ižsiiminėja pigia savireklama ,o merginos dirba pigiausiose Milano agenturose.Ir nebandykit šalinti komentaru ,kaip darėt tai anksčiau

egle (78.61.162.108)   2008-03-03 17:25:22
as is ten pabegau net nepradejusi dirbti, tiesiog labai jau pradejo vadovauti ir pagalvojau,kad busiu prirista,kad ir be darbo...

Supermodels (82.135.206.3)   2008-03-03 17:42:40
Brangi modelio mama: Sis straipsnis su Kristina suderintas.
Be to agentūra "Supermodels" pati nuotraukų nedaro, o siunčia pas įvairius fotografus. Jų kaina ir kokybė - įvairi. Antra - Jūs nežinote kokiose agentūrose dirba mūsų modeliai, tuo labiau nežinote jų lygio, todėl jūsų komentaras mažų mažiausia neetiškas. Prieš tai komentaras buvo ištrintas, nes buvo pakoreguotas pats straipsnis.

Modelio mama (88.222.80.213)   2008-03-03 18:27:25
Aš ir neparašiau kad žinau kur dirba jusu modeliai, aš tik parašiau kad susidaro ispudis apie jusų agentura.....O kai rašot apie kainas tai ivardinkit kad normalaus portfolio kaina prasideda nuo 2000Lt.Ir gad Lietuvoje yra nedaug fotografu kurie tai sugeba padaryti.

Supermodels (82.135.206.3)   2008-03-03 23:03:26
Visos kainos ir visi niuansai aprašyti straipsnyje Fotosesija ir fototestas: http://www.supermodels.lt/lt/article-20.php

mm (78.58.142.93)   2008-03-04 10:26:34
ar gali mergina vienu metu priklausyti dviems skirtingoms modeliu agenturoms?

Supermodels (82.135.206.3)   2008-03-04 10:39:47
Būna ir taip.. Bet paprastai Agentūros kur kas labiau rūpinasi tais modeliais, su kuriais turi sutartis.

mm (78.58.142.93)   2008-03-04 14:03:35
O tai ka daryti merginai,kuri nesenai atejusi i ta agentura,kitaip sakant new face yra,tai juk iskart nepasirasys sutarties,,,

Supermodels (82.135.206.3)   2008-03-04 14:18:01
Kol nepasirašyta sutartis nesi įsipareigojus būti tik vienoje agentūroje. Bet paprastai agentūros neapsiima personalia vadyba be sutarties.. Nors visada būna išimčių.

as (78.61.162.108)   2008-03-05 13:11:34
maciau ne viena modeli, kuriu anketos matomos viesai pirmuose agenturu puslapiuose ir jos priklauso metropolitan ir supermodels agenturoms...

nepx (78.61.88.224)   2008-03-12 23:15:05
del fotosesiju tai tikrai nekas. net pacios dukterines agenturos juokiasi is tokiu fotosesiju.. kai kurias foto net liepia issiimt is buko. tai kyla klausimas. uz ka ia moket?

hm.. (78.61.170.243)   2008-03-12 23:49:54
va va,klausimas toks ir man iskiles yra

NeringoOt (78.60.193.121)   2008-03-18 19:21:44
O kiek modelis gali uzdirbti pinigu?

to NeringoOt (85.232.128.51)   2008-03-18 20:25:06
priklausomai nuo darbu kiekio

NeringoOt (78.60.193.121)   2008-03-19 16:57:04
nu bet mazdau kiek pinigu?

Supermodels (82.135.206.3)   2008-03-19 20:38:41
Į tokius klausimus nėra atsakymo.
Modelio profesijos žmonės pasaulyje gali ir nieko neuždirbti, gali ir kelis mln uždirbt.

paulius (78.57.102.254)   2008-03-23 17:42:34
man tai juokinga ta supermodels nuomone vadinama.. ecma priima netik aukstus modelius.. tai kad cia pati ecma taip parasius... o apacioj tai pavadinta supermodels nuomone.. kazkaip nelabai supranta supermodels zodzio nuomone esme.. :)

vvv (78.61.88.224)   2008-03-30 17:04:53
isvis ka cia ta supermodels visus aptarineja.. kiekvienas susidaro savo nuomone o supermodels jos susidaryti tikrai nepadeda..

qq (84.55.46.251)   2008-04-09 19:32:25
pati maciau sios agenturos portfolio nuotraukas, ir susidare vaizdas, jog nufotografuota neprofesionaliai, daznai merginu israiska keliose nuotraukose is eiles vienoda....
taip, kad isvadas kas gerai ir kas ne kiekvienas darosi pats.

dj (78.57.6.25)   2008-04-27 18:57:30
ka ciastumiat..gerai toj ecmos tom panom kurios yra tinkamos ,o aisku baisiom tj ne y modelius eit

dj (78.57.6.25)   2008-04-27 18:58:18
ps ir zemom

gs (213.226.170.144)   2008-04-28 22:19:43
supermodels tik pasako savo nuomone. nori tikek - nori ne. man pvz. labai patinka, kad gali paskaityt, tik galėtų daugiau agentūrų aprašyt :D

nezinanti (78.61.28.8)   2008-05-09 18:00:27
ar verta rinktis sia agentura?

mm (78.61.117.51)   2008-05-10 15:24:44
Kiek aš žinau - geriau rinktis kokią kitą. :)

nezinanti (78.61.28.8)   2008-05-12 19:02:39
o kuo si agntura prastesne uz kitas?

valia (78.59.87.104)   2008-05-15 18:27:03
as noreciau buti modelis.iki keliu metu priima?

dj (58.8.116.62)   2008-05-30 12:03:48
tikrai verta riktis sia agentura ..esu joje tik pusmeti o jau i antra jelione isvykau...priima ne tiek pagal amziu kiek pagal isvaizda tik jei neturi 16 kiek izinau sunkiau i europos salis isvaziuot tik i azija bet ten irgi gerai...yara tik kelios europoj agenturos kurios priima jaunesnes nei 16metu...daug kas noretu buti modeliais,bet jau cia priklausoma nuo pacio zmogaus

mergaite.. (193.219.185.52)   2008-05-30 13:51:24
paskaicius
komentarus susimasciau.. manau kad vertetu pasirinkti kita agentura, nes siaip tiek moketi vien uz fotosesija blogai, o ir jei pati agentura butu kitokia, tai tuoment bent pirmaja nemokamai suorganizuotu.. image major group - sauni modeliu agentura, o apie sia as ne kokia nuomone susidariau.. zinoma, tai tik nuomone, bet ji daug ka daro

Povilas (78.57.136.19)   2008-06-03 20:48:52
Na nezinau, idomi sita agentura, man 16metu o jie atrase jog as per jaunas - suprask kaip nori...

tas,kas zino (58.8.120.208)   2008-06-06 08:46:39
kas kad 16 metu gal atrodai zymiai jaunesnis...aba esi netinkamas i uzsieni

;) (78.58.178.24)   2008-06-17 12:36:08
Mane pakviete atvykti i "ECMA" ir net nezinau ar vaziuoti?

Ju. (86.100.3.128)   2008-06-19 23:32:37
Aha, mane ir pakviete, tik nezinau ar verta, tuolabiau prisiskaiciau tokiu komentaru visokiu..;/

aha (58.8.119.78)   2008-06-20 19:42:07
ne nuo agenturos priklauso cia wiskas,nu aisku kazkiek itakoja bet ne wiska,renkasi juk klijentai motinine agentura tik pateikia i rinka ir jei niekur neiseliaujat tai ce jau bedos jumyse o ne agenturoj ,reiskias nesat tinkamos ir tinkami i modelius,juk ne wisiems tai skirta..kaip ir kiekwiena profesija

mm (78.61.117.51)   2008-06-21 08:48:36
Nuo motininės priklauso KOKIE klientai tave renkasi. O tai jau tikrai daug reiškia. Be to, motininė agentūra turi rūpintis savo modeliiais net užsieny, tik, deja, yra tokių, kurios išsiuntusios panas, palieka jas likimo valiai. O būtent tai aš ir žinau apie ecm, kad išsiunčia paneles, o jos grįžta vos gyvoas aš asmeniškai nemanau, jog tai normalu.
Bet vėl gi, žinau iš ten keletą panelių, kuriom ten gerai.
Dėl to ir nesuprantu tos agentūros:)))

iev (88.222.214.57)   2008-06-25 09:07:45
vos gyvos? nu mano draugė ten dirba jau porą metų, keliauja daug, ir yra patenkinta ECM

mm (78.61.117.51)   2008-06-25 10:41:05
Na tai aš juk ir sakau , kad žinau panelių, kuriom ten BLOGAI, bet žinau ir tokių, kuriom ten GERAI.
Tai džiugu, kad tavo draugei ten yra gerai.;)

mm (78.61.117.51)   2008-07-01 13:20:36
O ar ECM print/catalog modeliai gauna darbų? (įodmu tiesog:))

tas kas zn (58.8.125.242)   2008-07-08 16:33:56
abejoju ar print katalog gauna darbu..na gal `bet labai mazai..pati sioje agenturoje bet `zinoma runway ir man gerai...prsadzia nelengva bet nereikia noreti vos tik izengus i si versla pinigus sakem vartyti..ka kviecia nuvaziuokit nera ko prarasti puikios oprogos..mane irgi pkviete taip pat nuvaziavau ir prieme

:) (213.226.144.205)   2008-07-11 23:10:49
As nusiuntusi savo anketa siek tiek nusivyliau sia agentura. Ji neprase nei nuotrauku, nors mano duomenys tikrai neblogi.

$ (78.57.136.19)   2008-07-12 22:17:03
Turiu viena pazystama kuri jau beveik metus dirba ECM'oj. Tai tikrai mergina jau spejo daug kur pakeliauti. O esme yra tame jog pasirase sutarti ir dabar privalo numesti svorio, o jeigu ne tai gresia teismai ir t.t. Nu ir ka mergina per diena valgo tik sureli ir arbatos... Graudu darosi... Taigi merginos skaitykit sutartiя!

mm (78.61.117.51)   2008-07-13 14:27:00
na čia ir taip aišku, kad jei nori būti modeliu - privalai rūpintis savo figūta.
O tavo ta pažįstama yra kvaila, valgo tik surelį ir arbatos per dieną! ot bus jai, kai vėliau svorio dvigubai ataugs. Viską reikia daryti proto ribose.

:) (213.226.144.205)   2008-07-13 19:25:23
Taip, gi yra veiksmingos dietos ir t.t. Ir jei jau pradedi dirbti modeliu, privalai susitaikyti su ta mintim, jog teks labai save priziureti. O del ECMA sutarciu, tai girdejau jau nemazai nusiskundimu. Tad, merginos, pries pasirasydamos labai atidziai perskaitykite ir pagalvokite ar viska sugebesite ivykdyti. ;)

koko (82.135.210.200)   2008-07-14 22:25:07
Sveiki, man klausimas iskilo toksai ;] :
nusiunciau nuotraukas, o jie pakviete i perziura..
tai va , dbr nezinau, ar eit su jais tartis ar ne..
vis del to, man 300 km vaziuot, o jeigu jie demesio neverti, tai manau nebutina..
man idomi jusu nuomone!
PRASAU PATARKIT!

ats koko (78.61.226.33)   2008-07-16 02:41:48
mane taip pat kviete i sia agentura. Nieko gero ten nepamatysi, vaziuoti toki atstuma- neverta

aaa (78.61.226.33)   2008-07-16 02:43:28
pastebejau labai jau daug ka ten kviecia, o modeliu ten ne tik ir daug :D

mm (78.61.117.51)   2008-07-16 08:55:38
Na tai nevisos tinkamos, matyt, kurias kviečia.:)

xD (78.57.10.7)   2008-07-16 16:37:34
jeigu pakviete, dar nereiskia, kad priims, ten kviecia visas, kurios virs 170. bet apsilankyti ten tikrai verta, nes mano manymu agentura tikrai nebloga... jeigu esi tinkama modelio darbui, tikrai turesi daug galimybiu isvaziuoti padirbeti...

patariu (58.8.106.148)   2008-07-18 13:52:40
ka kviecia nuvaziuokit,nera ko progos prarasti..netiksit y ecma eikit y kita agentura nebutinai zmogus turintis gerus duomenis tinka visoms modeliu agenturoms...

Agnė (78.62.107.42)   2008-07-30 17:45:59
Mane kviete nuvažiuoti poklabiui ir peržiūrai "ECMA", atvažiuoti į atranką "Supermodels" ir pasidaryti fotosesiją "Amodelica". Prašau patarkit kur man nuvykti? Amodelica ir ECMA Kaune, o aš iš pajūrio, tai man tikrai nemažas kelias, nežinau ar verta. Ir kuri jūsų manymu agentūra geriausia? būkit geros, patarkit.

Povilas (78.57.136.19)   2008-07-30 19:53:56
Nu tai vaziuok i visas tik pasidomek labiau apie Amodelika, niekas gi per galva neduos, kuo daugiau agenturu aplankysi tuo geriau

Agnė (78.62.107.42)   2008-07-31 09:07:05
Nu taip, bet nežinau ar verta važiuoti, tikrai nemažai kelio.

patariu (58.8.239.31)   2008-08-08 06:29:31
y amodelika nevaryk geriau,ten nekoke agentura ir foosesija jei visom darytis siulo.. vaziuok i supermodels ar ecma abi geros agenturos

lialia (88.222.25.178)   2008-08-11 19:06:07
norejau paklausti kaip ten del fotosesiju, drabuzius savo reikia atsinesti taip?

xD (78.57.10.7)   2008-08-12 16:32:56
taip, savo.

to agnė (88.222.214.57)   2008-08-18 12:54:32
supermodels juk irgi yra Kaune :)

;) (213.226.144.160)   2008-08-27 20:59:32
Supermodels agentura yra ir Vilniuje :) As galiu pasakyti, kad ECMA yra tikrai gera agentura. Tiesa, kad foto daro pati savininke, bet tai nereiskia, kad jas padaro bogai. Sioje agenturoje daug sansu isvykti i uzsieni. Manau, jei jau kuria pakviete, butinai nuvykite. Nes ten ne bet kurias pakviecia, o jei jau pakviete-reiskia patikai ir turi daug sansu ten isidarbinti.

Povilas (78.57.136.19)   2008-09-02 17:36:20
Abejoju ar yra daug sansu, jeigu visos Lietuvos agenturos nekviecia, o vat ECMA kazka neitiketino izvelgia...

aureja (88.119.244.61)   2008-09-06 21:37:15
as esu su ECMA pasirasiusi sutarti 8 metams :) jau praejo 3 metai.per ta laika buvo tik 3 pasiulymai isvaziuoti i uzsieni.zadejo paieskoti darbo lietuvoje.bet taip ir nesulaukiau.nusivyliau sia agentura.noriu nutraukti sutarti,konsultavausi su advokatu...sutartis "juoda".be to,idomu suzinoti, kai tave pakviecia i uzsieni vykti,kiek LT po to ECM ismusa?o gal tik sako kad nemokamai...o kai sutarti nutrauki ima ir pateikia saskaitele :)))

Povilas (78.57.136.19)   2008-09-07 19:38:38
OHOHO 8 metai - ne taip jau ir mazai... :D

xD (78.57.10.7)   2008-09-07 20:17:55
nu nzn, cia jau turbut tavo problema, kad tik tris pasiulymus gavai. gal neatitinki standartu, gal veidas netinka? yra toj ecmoj gerai dirbanciu merginu, kurios gauna daug pasiulymu ir daug dirba. cia nuo zmogaus priklauso. o del darbo Lietuvoj, tai tu vis primink Kristinai, vis lysk i akis, nes kitaip nieko nebus. juk daug merginu reprezentuoja, todel tiesiog pasimirsta...

Pasimetus (84.32.96.45)   2008-09-16 17:10:47
Uz keliu menesiu sueis metai kaip as ecmoje bet per visa ta laika mane pakviete tik i tris kastingus, deja ir tuose jokio pasiulymo negavau...Ugis, figura tai tvarkoj... Nezinau kur cia esme , gal metuose? Man 14? Ka daryt?

ellie (78.61.117.51)   2008-09-16 17:47:45
Pasimetusi, taip, gali būti kalti metai, nes esi dar labai jauna.

Pasimetus (84.32.96.45)   2008-09-16 17:49:09
Tai ka man daryt? ;(

Pasimetus (84.32.96.45)   2008-09-16 18:04:03
prasyt kad paieskotu darbo bet lietuboje ar laukti?

:) (78.57.99.75)   2008-09-18 18:30:42
Lina , su tokiu ugiu nelabai daug merginu priema i modelius nebent i visokius kastingu veidus personazus ar print catalog modelius bet gali bandyt ;)

Lina (78.61.136.14)   2008-09-19 15:38:44
O tai gal galit patart agenturas i kurias galeciau nuotraukas nusiust? :)

to AUREJA (84.240.28.46)   2008-09-19 17:39:09
Tai ar pavyko nutraukti sutarti?

iev (62.212.217.58)   2008-09-26 10:31:57
kiek zinau, tai ecma lietuvoj nelabai darbo iesko.. nebent su ta agentura "zavi blondine" kur ta pati savininke turi

go ernesta!! (62.212.202.5)   2008-10-02 22:49:53
ernesta buvo : Devastee S/S 09 Paris!!!!!!!
:-)

Kuku.

\' (88.216.142.42)   2008-11-14 20:06:11
Sveikos :) mane pakviete y perziura, sake atsivezti nuotrauku tai kazin tas nuotraukas padarytas ar y flesa ysikelt?

xD (78.57.10.7)   2008-11-16 10:43:38
geriausiai padarytos manau... o beja, kada tave pakviete? jeigu pirmadieni ryte, tai per triju agenturu kastinga xDDD

. (88.216.142.42)   2008-11-17 13:41:58
ne man sake atvaziuot kada as pati galesiu ;D

. (88.216.142.42)   2008-11-17 18:38:16
kaip jus manote kuri agentura geriausia?: Metropolitan, ECMA are image-model?ir kurioj agenturoj new face didesne tikimybe?

- (84.32.96.45)   2008-11-22 15:44:39
Geriausia mano nuomone yra Major Image Group (:

Povilas (78.57.136.19)   2008-11-28 21:53:02
Jeigu kasnors daretes ECMOJ fotosesija ar eikejo moketi, kaip pvz. amodelicoj?

taip (84.32.96.45)   2008-11-29 14:10:11
Taip 500Lt ...

Povilas (78.57.136.19)   2008-11-30 19:59:01
Nesamone kokia, amodelicoj ir pigiau ir nuotraukos geresnes kokybes...

xD (78.57.10.7)   2008-12-01 18:24:40
bet pati amodelica lievesne agentura xDDD

Melionine (62.80.224.202)   2008-12-07 13:36:27
Mano puseserę pakvietė ši agentura aš ją tik lydėjau, Iš Šiaulių atvažiavome į Kauną.. ir mano puskės net neklausė nieko... pradėjo manęs klausinėt, ir dabar paprasė kitą kart su tėvais atvažiuot,
Man pasirodė labai mandagios aagentūroje dirbančios moterys, viska išpasakojo, bet mane jau super models pakviete ir dabar nezinau ką man ringtis aš super models ar ECMA.. gal yra kokių nuomonių kuri geresnė?? ;]

s (78.56.35.179)   2008-12-07 23:09:12
noreciau paklausti merginu, esanciu sioje agenturoje, ar turi paklausa pas jus merginos kuriu ugis 170-171 mazdaug? ar su tokiu ugiu sioje agenturoje nekas,,?

Da. (84.32.158.157)   2008-12-09 18:59:37
mano ugis yra 1.70
buvau vasara nuvaziavusi i agentura perziurai. pasake kad rejkia nusiimt kabes ir issinaikinti spuogus. kai viska susitvarkysiu atvaziuoti.
sake lauks ;D

... (78.57.136.19)   2008-12-09 21:01:44
To Melionine ---> Zinok ECMA geraiu nes ten kad gautum darba uzsienyje nereikia buti ypac graziai, net nezinau kaip issireiksti bet Supermodels tai nk gero...

Melionine (62.80.224.202)   2008-12-12 15:50:46
na aš turiu daug draugių modelių išklausinėjau jų jos sake geriau Supermodels Daugiau galimybių tobulėt... ;]p

;) (213.226.144.205)   2008-12-23 23:36:28
nemanau, nebent turi kokiu nors isskirtiniu veido bruozu ir esi itin grazi....bet ir taip didelis klaustukas. is tikruju, nors jei ir galetum jai atstovauti, darbo, manau, negautum, nes jau pati isitikinau, kad su tokiu ugiu kaip tavo nera ko svajoti apie modelio darba.

Indrė (83.171.0.0)   2009-01-14 13:25:54
Mane pakvietė į šia agentūrą išsamiai peržiūrai,bet dabar labai abejoju :/

uli uli (78.56.96.182)   2009-01-14 18:54:46
manau cia nereikia klausytis visu apkalbu tiesiog nuvykit ir pasikalbekit. nes kristina yra labai miela ji tikrai nemelous ir patars. netikekit nes daug kas varo is pavydo ir panasei.... :]*

Simona (85.232.128.51)   2009-01-18 13:50:44
Mane irgi kviete;]

saule (78.63.195.204)   2009-01-19 21:37:00
uoj geriau su sia agentura neprasideti,pati esu pasirasiusi sutarti o buvau jauna 13 metu uz mane pasirase mama zadejo kalnus turto gera ateiti ir ka pakeliavau pora kart dirbau dienom, naktim dar liepdavo i klubus eiti agenturos savininkai (uzsieny) zodziu apgaudinejo kiek buwau isvykusi neparsiveziau nei cento ir kai pagalvoju kiek buwo ideta savu pinigu....uz tiek galima butu keliaut ne darbo reikalais...o isvada db negalu nutraukti kontrakto nes salygos kai tada pasirasiau nesigilinau nes buwau rozinem akytem o fainai busiu modelis ir kas is to susigadinau sveikata...ir t.t aisku maloni ta kristina is veido,bet kiek ji plese pinigu is tokiu kvailiukiu kaip as....likau apgauta nes nei kiek neuzsidirbau,na o jai is manes pelno tikrai buwo daug:) atsimerkit ir nekartokit mano klaidu...nes gailesites.dabar su mielu noru eiciau i kokia agenturaa lietuvoje bet ne negaliu nes sutartis varzo mane:) ir dabar jau jokiu uzsieniu nenoreciau ,nes ji pati nezino kur siuncia....keliavau i milana su dar vienu modeliu taipakraupau kur teko gyventi ir dar ta modeli kita i lova guldesi liepe miegoti ir niekam nesakyti...uoi kiek skandalu:)

Supermodels (82.135.206.3)   2009-01-20 11:54:54
Atnesk ta sutarti, paziuresim ar nenutraukiama ;)

modelis (78.62.76.145)   2009-01-21 12:22:40
ta nepatenkinta saule..tegul nueina i agentura ir isdesto savo nepasitenkinima ,nes ka cia prirase tai nesamone ,visos kurios dirba ecmoj yra laimingos kad turi sia agentura,taigi jei tau netinka nueik ir manau tikrai agentura su modeliu ,kuris neturi paklausos nutrauks sutarty,ir dar jei tu neuzdirbi tai manu tik nuostuolius ecma per tave turi,pasigedintum

goda (88.216.45.49)   2009-01-21 22:25:45
mane pakviete i sia ecm agentura pokalbiui. norejau suzinoti, ko ten per pirma susitikima klausineja, ar ka nors liepia parodyti, padaryti?? aciu lb uz atsakyma:)

to goda (78.62.76.145)   2009-01-22 11:32:15
kai as buvau pokalbyje tai pristate kaip vyksta visas modelio darbas, apziurejo mane, nusifotografavo. Na zodziu nieko baisaus :) maloniai ten bendravo. kazko parodyti tai bent jau manes neprase, tiesiog pavaiksciot kad eisena paziuretu... manau visur tas pirmas pokalbis panasei vyksta

LInutia (78.57.2.197)   2009-01-24 19:09:09
Nera jokiu kontraktu - kuriu nebutu galima apeiti. Kiekviename kontrakte yra isimciu, kaip ir istatymuose - spragu. Mano nuomone, jei argumentuotai paaiskinsi,kodel nori nutraukti sutarti, kad ir tai Kristinai - viskas yra imanoma - ir ta sutarti gali nutraukti. Aiksu, niekas nenutrauks sutarties, jei gerai dirbsi, bus investuojami i modeli piniga, laikas, nemokamos fotosesijos, keliones ir kita.Ir manau, pats modelis nenores nutraukti sutarties jei jam gerai seksis. Bet jei ilga laika nedirbsi, negausi pasiulymu jokiu- aisku - agneturai nebus problema, manau, nutraukti su modeliu sutarti po kazkurio laiko, kai nebus rasta rinka jam, kaip modeliui. ;)

vis del to (88.216.2.234)   2009-02-01 13:47:17
as dar vis sugrysiu prie saules laisko, tas kas pakomentavo , kas saulei gedintis reikia tai 100% kad parase pacios ecmos darbuotojos :D juokinat net....

egle (78.60.218.165)   2009-02-11 15:05:12
ar tiesa kad lietuvoje egzistuoja tik keletas tikru agenturu visos kitos zada daug visko grazios karieros ir t.t o istikro siuncia paneles prostitutemis dirbti?

Erika (80.243.16.18)   2009-02-17 09:05:12
Mane kvietė į Metropolitan,Modilinos agenturas,bet ačiū dievui ne į ECMA :D

Vaikinas (78.158.28.1)   2009-02-24 21:52:04
Ka galiu pasakyti apie sita agentura Lietuvoje yra ir gersniu :) :) pacios darbuotojos nera apsisprendusios kokiu modeliu ju agenturai reikia ;DDD viena diena gali tu jiem tikti, kita ne ;DDD priklauso jiems nuo sweikatos ir nuotaikos ;DDD
Wiena akrta nuvaziavau sako, tu tinki, geri veido ruozai ;DDD atvaziavau foto parodziau fotosesiju, pats pasirodziau, uzpildziau anketa, tada ziema vel nuvaziavau sako jau netinki ;DDD krc juokina mane tokios agenturos ;DDD pacios nezino kriteriju ;DDD apmaudu ;DDD tad nepulkit stacios i sia agentura jai turit ka geriau ir eikit;DD pasilikit ja paskutine ;DDD jeigu jau taip modeliu norit buti ;) :)

bernas (193.219.150.195)   2009-03-16 22:53:29
tai va..pakviete mane sita agentura i perziura, paziurejo, sake neblogai gal ir kas iseitu ir sake kad fotosesija 500lt. O paskaites situos komentarus susidarau nuomone kad ten pasidarius fotosesija gali pravyt greit..:)) tai ka manot ar yra tame tiesos? ar verta darytis ar ne..ir beto galetu koks bachuras ten dirbantis parasyt komentara koki..

Justas (195.182.79.130)   2009-03-17 18:58:22
Panelės gal galit padėti...
Perskaičiau VISUS komentarus (tai nebuvo lengva) taip ir nesupratau ar verta važiuoti pakalbiui ir peržiūrai į ECMA ar kur ten...:)

double v (78.157.67.53)   2009-03-19 11:28:48
norejau paklausti, o kaip buna su kelionemis jei pradzioje moki 500lt, o po to jei gauni pasiulyma kur nors isvykti, tai irgi reikia moketi?

nuj (78.61.243.109)   2009-03-20 21:36:41
As noriu but modelis, bet niekur netinku, nesuprantu jiems ten ko reikia.... :/

nuj (78.61.243.109)   2009-03-20 21:46:46
gal butu galima kieno nors skype ar e-mailo? :)

Evelinaaa (58.8.115.50)   2009-03-23 12:56:50
Esu Ecmoj tik metus, o keliauju pastoviai ir labai ginu sita agentura, nes tikrai labai gera ir manimi labai rupinas.
Yra tikrai labai daug merginu kurios turi begale pasiulimu.. aisku tos merginos kurios skundziasi tai tegu pyrma susitvarko savo picas veido sriti ir tada tegu eina i modelio agentura...

-- (62.212.202.214)   2009-03-25 17:23:08
patariu jeigu tikrai patikot kristinai tikrai darykites fotosesija ir nedvejokit sitoje agenturoje jei atitinkat standartus labai daug galimybiu prasimust ir dirbt uzsienyje ir keliaut ;) esu laiminga budama ecmoj .

Vip Model (78.63.130.97)   2009-03-27 21:35:09
Perskaicius komentarus juokas ima :D zmones nori neinvestave gauti pelna? :D kas butu jei kirpykloj uz kirpima nemoketumet kirpejai? Tai kas sake, kad uz fotosesijas nereikia moketi? Jei 500 lt. fotosesija tai ir padaro uz 500lt, jei kitur pigiau - tai atitinkamai ir prastesnes kokybes fotosesija bus. O gal turejot galimybe uzeiti i ECMA psl? ar matet kiek nauju veidu su kokiomis geromis foto? O del keliavimo - greiciauisiai ir pastebejote, kad net nauji modeliai jau keliauja ir turi toookias nerealias foto..o Bernas ypac turetu patylet...jei jau taip skaiciuoija pinigus, tai idomu, ka jis daro pakvietes i pasimatyma mergina? :D tikiuosi nesako - keliones islaidas dalinames pusiau? Ir apskirtai tokiems bernams tai ne i modelius, o tik i pardavejus eiti dirbti! gales iki valios prisiskaiciuoti ir apsiskaiciuoti :D

VIP Model (78.63.130.97)   2009-03-27 21:39:14
Ai, dar man vienas idomus klausimas iskilo....o kodel cia tiek daug komentaru apie visas agenturas, o apie Super Models tylima...? KIek as zinau, kiek bendravau kastinguose su Super Models modeliais..tai ten yra tiek dalyku, kurie neiskeliami i viesuma...O visiems reiketu ir si ta zinoti apie juos, kokie jie ,,nerealus"...tikiuosi sis komentaras nebus pasalintas, kaip kiti rasyti...

Silwa (88.119.186.166)   2009-03-28 15:00:06
O sakykite ar ECMA kaip tik ateini dirbti i sia agentura, ar jie apmoko ka ten reikia daryti?

... (78.57.10.7)   2009-03-28 18:17:41
tikrai kad juokingai jus cia apie tas fotosesijas snekat... kaip cia ir sake, nenorekit gauti pelno nieko neinvestuodami. ir siaip jeigu kristina abejoja kad tau gali pasisekti, nes pvz tavo veidas, matmenys super, bet ugis siek tiek netinka, tai pasako, kad gali buti metami i bala pinigai, ispeja ir tikrai ne is fotosesiju gyvena kaip kai kurios agenturos... ir siaip, savo modeliais rupinasi, stengiasi, kad atgautu visus uzdirbtus pinigelius, stengiasi kuo daugiau prastumt... zodziu, gera ta agentura, ir nereikia cia stumti net nezinant arba bunant neperspektuviu veidu, nes tokiem net bmm nesisektu...

Kiri (84.32.200.231)   2009-04-19 10:48:32
norejau paklausti, neseniai buvau perziuroje ir po apziuros iskart prasneko apie portfolio nuotraukas : reiktu jas pasidaryti ir pan. ar tai zenklas jog patikau ir priims?

K. (78.56.236.95)   2009-04-20 19:54:34
O ECM buna atrankos turai?

Ac (88.222.12.234)   2009-04-24 02:40:06
teko lankytis sioje agenturoje, dalyvauti atrankoj;] susidare ispudis, kad kiekviena atejusia kviecia i fotosesija, kurios kaina500lt ir is to lt darosi, nes tokiu panu priejo...na tikrai ne modeliais but..

Model (78.56.229.62)   2009-04-27 19:57:53
Ac- panasiai su sita agentura ir yra ;D

M (88.118.145.92)   2009-05-05 23:29:55
As jum pasakysiu,merginos.. Pirmiausiai pacios objektyviai pazvelkite i save veidrodyje ir nuspreskite ar jus tinkamos buti modeliais,o tada pilkit pamazgas ant agenturu. Viskas priklauso tik nuo pacio modelio, cia kaip ir mokykla,jei esi gabus ir protingas tau ir kaimo mokykla nesutrukdys pasiekt aukstumu, zinoma,nepamirstant uzsispyrimo ir pastangu. Taip kad agenturos gali tik pakreipti tinkama linkme,o siaip 80 % salygoja pacio modelio isvaizda ir ,zinoma, charakteris. O kad uz pradines fotosesijas yra pinigai nemazi be konkretaus patvirtinimo ar tau pasiseks, visiskai normalu. Tai savotiskas verslas, kurio as nesmerkiu, pacios mergaites turi mastyt realistiskai ir suvokt ar jos turi sansu. Beje, kiekvienas modelis zino, jog modeliavimas primena parduotuve ir nereikia to neigti. Tu parduodi savo isvaizda, savo laikysena ir visa kita, kas ,zinoma, be charizmos prieskonio netenka prasmes. O ECM agentura nera bloga,pagal tavo galimybes,jei tokiu yra, ji suranda tau agentura uzsienyje gana greitai. Pasigendama tik veiklos Lietuvoje, taciau su uzsienio agenturomis, ir geresnemis,ir prastesnemis, ji turi nemazai kontaktu.

Model (78.56.180.220)   2009-05-06 17:44:37
Jei si agentura tokia nuostabi, idomu del ko pasauly zinomas Lietuvos modelsi Edita is jos pabego.
Geru agenturu niekas nepalieka. Tad faktai sneka patys uz save.

Gg.. (213.226.144.205)   2009-05-06 21:18:36
BUvau sioje agenturoje ir nepasake jokiu dideliu priekaistu, siulo darytis fotosesija, nes tureciau galimybe isvaziuot i uzsieni, kaip manot ar realu pasidarius iki geguzes vidurio fortosesija sia vasara isvaziuot i uzsieni?? :)

buves ECMos modelis (78.63.142.124)   2009-05-21 15:35:20
Mergaites,neapsigaukit,buvau sioje agenturoje modelis.. Mano ugis 177 matmenys 84-60-89..lyg butu labai gerai,bet as ten pasidariau ta fotosesija ir t.t. pasirasem kontrakta,man pasiule isvaziuot i graikija(isgyre agentura ir t.t ) atvaziavau ir galvojau kad verksiu,isvis miegodavome po 20vienam kambary,kazkokiais pelesiais smirdejo,siaubas,valgyt turedavome pacios pirkt,niekas musu nenuvezdavo,tik is oro uosto pasieme ir daugiau nieko nepasake,net nepaaiskino kur kaip ir kada nuvykt reikejs,zodziu,siaubas,o mum isvis nesumokejo..;/ tai kol nutraukem sutarti su sita agentura...su advokatais.. taigi,nemanau,kad geriau eiti i modeliu agentura vien del to,kad eiti,nes tikrai cia yra siaubas

Naujoke (88.216.101.80)   2009-05-27 17:43:44
Mane pakviete si agentura i fotosesija (ECMA) sumokejom 500lt ir dabar skaitau komentarus baisu darosi ;// nors pries vaziuodama i ten tikrai galvojau kad manes nepriims nes ugis tik 1,66. Man pasake kad ant podiumo aisku netiksiu bet veidas ir pati figura ideali. Ir didele tikimybe kad kazkur uzsikabinsiu, taip pat bebunant ten atvaziavo vieno zurnaliuko redaktorius ir pasiule man nusifotografuoti jau liepos menesiui ant virselio tai net nezinau ka galvot ar as cia tinku ar kaip

Praeivis (193.219.167.135)   2009-05-27 21:20:26
Esu matęs visokiausių merginų, kurios įsivaizduoja, kad yra pasaulio bambos ir joms viskas turi būti padėta ant lėkštutės. Kad pasiekti aukštumų modelio karjeroje, turite verstis per galvą, o ne sėdėti rankas sudėję ir kvailus, beverčius komentarus rašyti neišsiaiškinę faktų.
Dirbame su ECMA jau beveik pusė metų ir jokių problemų nekyla. Mums merginas fotografuoja žurnalo viršeliams ir labai puikios kokybės nuotraukas gauname.
Nors iš kitos pusės pasakysiu labai paprastai: kalbėkite mergaitės, nes Jūs vistiek darote reklamą agentūrai, kurią bandote supeikti! ;)

Bertute (78.61.17.130)   2009-05-29 14:38:10
to praeivis > nu ir nusisnekejai,cia jokios reklamos si agentura negauna :) kaip ir jokia kita agentura sitame puslapyje. Straipsnis apie ecma tai savaime ir komentarai apie sia agentura,o ne apie kita. Kaip ir prie kitu agenturu yra komentarai. Pries sia agentura neturiu nieko pries nieko ir uz,tiesiog praeivio komentaras prajuokino :) Jei jau dirba,tai turetu zinoti,kas yra reklama,manes tai ismoke tokiu dalyku

as (88.216.117.210)   2009-05-29 19:46:16
Gal kas zinote apie Kiara fotomodeliu agetura? Dekoju;)

Bertute (78.61.17.130)   2009-05-30 12:12:49
to as > vien tik pagal ju tinklalapi galima pasakyti,kad nieko gero :) juk toki galima pasidaryti ir pacioms ir parasyti ka tik norime,kazkaip nepatikimai man ten viskas atrodo,beje,manau,kad kiara "agentura" net nera registruota :) taip pat man labai nepatikimai atrodo www.crystalcorporation.webs.com kazkokia nesamone

as (88.216.117.210)   2009-05-30 20:12:50
Bertute, aciu uz informacija ;)

as (88.216.117.210)   2009-05-31 11:51:43
Bet vistiek nesuprantu. koks tikslas kurti tokius tinklapius? Kaip sukurta yra Kiara? ;)

Bertute (78.61.17.130)   2009-06-01 13:45:30
sito as irgi nesuprantu :) gal siaip kokia jauna moteris pagalvojo,kad madu tas visas pasaulis pelningas turetu but,taciau nepagalvojo,kad ne taip paprasta ikurti modeliu agentura :) kviete mane ta crystal corporation kur rasiau,tiesiai sviesiai atsoviau kad ir as pati galeciau toki tinklapi padaryti ir visas kvietineti. Geriau nueik i patikima agentura,kur busi tikrai saugi :)

Buves ECM modelis (78.63.142.124)   2009-06-01 19:09:46
nu as tai pasakiau tiesa,o cia praeivis truputi matosi,kad nusisneka..isejau aciu dievui is tos kankynesir dabar kuo puikiausiai modilinoj dirbu,pasiulymu daug,sutartys labai tvarkingos ir t.t. taip kad paneles neapsigaukit

as (88.216.117.210)   2009-06-05 20:34:10
Bertute, aciukas. ;)

maja (88.216.117.210)   2009-06-08 00:10:44
Parasykite kas nors, ar prie modeliu nera seksualiai priekabiaujama? Gal kuriai yra taip atsitike? Gal kas patarimu duos tuo klausimu?

Bertute (78.61.17.130)   2009-06-08 09:13:09
to as >> tikrai nera uz ka,jei turi klausimu drasiai klausk :) to maja >> Lietuvoj tikrai ne,bent man niekada dar taip nebuvo nutike ir neisivaizduoju kaip tai galetu nutikti. O uzsieny visko gali buti,juk visokiu zmoniu yra dirbanciu mados srity ir ne visi su stabiliom psichikom :D taciau viskas nuo taves priklauso,jei leisies tai ir priekabiaus,jei parodysi "kas cia as" tai niekas nelis :)

To bertute (213.164.108.233)   2009-06-12 21:44:19
Klausyk,kiek tu cia gali rasineti ir reikstis :D.Gsh,patareja-zinove.Nu graudu stebeti,kaip neismanant siu reikalu iki galo kazka bandai vaizduoti,turint pusmecio "Naujo veido"staza.
Is BMM

maja (88.216.117.210)   2009-06-14 22:28:01
Bertute, aciu.;)

Maja (88.216.117.210)   2009-06-14 22:29:12
To - To bertute, o kodel ji nagali atsakyti i klausimus? Jei pati viska gerai zinai, tai tada ir tu gali i klausimus atsakineti. :D

To bertute (213.164.108.233)   2009-06-15 10:42:34
Na supranti,atsakineti yra viena,o pastoviai dar nepatenkintai burbeti jei sireiskiama kritika ir vis pamineti,kad esi nauajs veidas BMM'uose yra kvaila ir nu vaikiska manyciau.Nedarykim gedos musu agenturai Berta,kai susitiksim,apsakysiu tau tai gyvai;)

Bertute (78.61.17.130)   2009-06-15 12:19:38
ko tokia rusti? :) manau,biskutuka ne taip supratai.. komentuoti gali visos paneles,o as atsakau i klausimus i kuriuos galiu atsakyti,i kuriuos negaliu-atsakys kitos paneles ;] nematau is ko cia problema kelti. Labai jau pyktis didelis pas tave,bent jau taip jauciasi. O del bmm. Kad esu naujas veidas pasakei pati,o ne as. Ir isvis man atrodo kvaila cia pyktis ar pan,geriau gyventi taikiai :)

* (78.57.68.193)   2009-06-17 19:32:40
gal kurios is ecm modeliu zino, kada koks kastingas artimiausiu metu nusimato?

Monika (62.80.231.41)   2009-06-18 23:07:22
Jatau nesnekekit ko nezinot ir ka isgirdot viena ausim ;}
visas jusu sis smeiztas nepasitvirtino ;}
tai puiki agentura , kurioje dirba silti ir grazus zmones ;}
dar puikiau kai tas pats zmogus tave grimuoja fotografuoja ir pan. nejau noretumete eiti is ranku i rankas :}
visus siuos dalykus atliekantis zmogus yra super profesonalus , kuris sugeba atlikti tieg daug funkciju , tai nuostabu :)

na girdejau apie ta mergaite kuri yra garsiausia , viena garsiausiausiu visame pasaulyje modeliu is ecma, zinoma kad gal jin isejo is tos agenturos todel ,kad gyvens uzsieni ir jei gryzineti ir pan, tiesiog neapsimoka, jatau mastykit biskuti labiau kaip suaugusieji nei vaikai, kurie tiki pletkais ;}

Model (78.60.84.144)   2009-06-19 18:45:47
Isejimo priezastys yra seniai aiskios. Tad siulyciau labiau pasidomet, o ne speliot: "gal isejo.. todel kad...". Kiekviena agentura turi savo pliusu ir minusu. Jei tau ten gerai, puiku ir sekmes modeliu versle.

Monika (78.59.17.171)   2009-06-21 13:46:46
na tai ,kad tu naujienu nelabai galim atrast internetu :) tai gal busi maloni ir papasakosi :)

Model (78.60.84.144)   2009-06-21 15:49:58
Geriausia informacija yra ta, kuria pati "iskapstai". Rast yra tikrai imanoma :)

-- (78.57.151.240)   2009-06-27 13:30:07
ta "iskrapstyta" informacija ne visada buna teisinga ...

ieva (78.59.46.25)   2009-07-23 14:00:18
labai noreciau kad duotumet numeri kur jum galima butu paskambinti

Monika (86.38.242.9)   2009-07-23 20:10:26
O galima nesidaryti ecmoj fotosesijos, o atsinesti jei turi jau savo portfilio?

:) (88.216.17.122)   2009-07-27 18:16:03
Galiu pasakyti,kad ten dirba begalo šilti ir malonūs žmonės. Mane pakvietė tenais dirbti,ir tikrai neatsisakysiu.

. (78.57.68.193)   2009-07-28 22:23:40
tai kad to darbo ten nelabai daug. kiek pasiziuri i naujus veidus ir poto i tuos pacius zmones po metu, daugelis ne biskio savo portfolio nepasipilde, nei is zurnalu foto, nei dar ko..tik tos ecmos darytos pradines fotosesijos.

Goda (194.176.32.67)   2009-07-31 16:17:13
Sveikos,si agentura man parase ta pacia diena kaip atsiunciau anketa ir prase nuotraukos visu ugiu,sake pakvies i perziura.kvailas klausymas ka toj perziuroj man darys?

D (78.59.84.228)   2009-08-11 18:28:02
http://ei.libis.lt:8080/arc/2005-11-6/63/7976d764e2995398c45002513dfe5684

Paskaitykit apie ECM biznį.

Daumantė (78.62.134.191)   2009-08-12 03:55:23
Užpildžiau šios modelių agentūros anketą ir net nepraėjus 5 min. man parašė, kad manimi susidomėjo. Toks jausmas, kad taip rašo visoms ir visiems. Nežinau, gal ir vertėtų pamėginti laimę, tačiau nemanau, kad tai ši agentūra su kuria norėčiau pasirašyti sutartį. :)

Vaida;) (88.222.86.46)   2009-08-26 03:02:57
Tai ką už pirmąją bandomąją fotosesija reikia iškarto mokėti 500 Lt ????????????? Kai nežinai ar išviso gali Ecma agenturai gali tikti??????

Diana (80.243.26.217)   2009-08-31 03:35:43
Nusiunciau savo anketa i ECMA ir pakviete atvykti i agentura labai dziaugiuosi. Bet gyvenu panevezy o ten kaune ar vilniuj... ;( ;(((( Gaila..

FL (84.240.38.243)   2009-09-08 15:31:58
puse komantaru atsako patys ECMA, matosi ishkarto kaip savo pozicijas gina..na ka atsiliepimu dauk girdejau apie sia agentura deja blogu, tas siltas priemimas, malonus bendravimas, neapsigaukit!!! tai dalis biznio..na ka atsiliepimai..pats zhiauriausias tai kad panas ishsiunchia belekur, kaipsakant parduoda.. kitas faktas kuri asmenishkai paliuditi galiu, kai siulo paneles mamai ishtekinti jos dukra uz virishkio ish ten ir ten..turtingas grazhus ir tt..ir matyt uzh gera mergaite atsiligina agenturai gerai..palaukit ar chia modeliui darbo ieshko ar jaunikio meiluzhio..atsiprashau juk chia modeliu agentura..taip modeliai kurie giria ja tesiok nepapuole y juoda sios agenturos puse..dar mazhai? tesiam..ishsiunchia modeli y uzhsienio agentura jaj pateikia ishmatavimus sumazintus juokinga kad ir ugi :D paneles ar bandete numesti ugi? :D pajuokausiu ( pas hirurga reiktu kreiptis kad pritrumpintu turbut?) tai neimanoma..ishsiunchia modeli su savo sugalvotais ishmatavimais, jis grishta atgal nes visai kiti matmenys pateikti, ir ECMA pateikia ieshkini pinigu sumai kuriuos modelis turi sumoketi..uzh tai kad nesilaike matmenu, ir keischiausia kad teigiama kad reikalauja uzhsienio dukterine agentura ish modelio..o kas liechia ishvikima kaip buvo mineta aukshchiau esanchiuose atsiliepimuose neaishku kur, neaishkiem klientams, ir gryzima tushchiomis nieko neuzhdirbus ir y minusa nuejus ne kalbos nera..taip kat susimastykit priesh padedant parashiukus..ir pabendraukit su tais zhmonemis kurie jau ne vienerius metus verda modeliu pasaulyje..tikiuosi komentaras nebus pashalintas dengiant ecma juodaja puse

JJ. (78.56.180.90)   2009-09-15 09:01:33
Nu ka, ir mane pakviete i perziura, gal nevaziuosiu, prisiskaiciau visokiu nesamoniu, kai turesiu laiko uzpildysiu kokios metropolitan ar baltic models anketa ;DDD

vaikinas (78.59.43.78)   2009-09-30 00:00:30
kiek visko prirasyta . vienu zodziu verta nebandysi nesuzinosi ar tau pasiseks kariera padaryti ar ne . as jau pas ten metus laiko esu ir visai nieko smagu :) kas tie 500 lt visai nedaug viena men alga :D o kurie ecm varda tersia cia tik is pavydo :D nes jiems patiems nepasiseke :/ tai va vaikai eikit i ecm ir nebijokit svarbu pasitiketi savim ir daug dirpti sekmes :DDDDDDD

vaikinas (78.59.43.78)   2009-09-30 00:39:34
jus man jokingi esat pvz baltic models ageturoja tas pas yra gali ir neprijimti per perziura is vis nebukit cia jau tokie pasikele kad jau pakviecia tai jau kas as jau toks . tu niekas gali buti . taip nieko nesakau gal kur ir geriau yra bet nemanau kad ten kur jus isvardinot ten ir yra formas ir galit paskaiyti ka ten raso . vaikai , vaikai jau visai . nusinekat . Cituoju jei turesiu laiko uzpildysiu anketa kai turesi laiko gal tuomet taves jau nebereiketi . jus tai nepagalvojot ? yra visur gerai kur musu niera . aisku pirma kalba apipinigus yra bet gerai ar jus verti tu pinigu nueikit prie veidrodzio ir paziurekit isave labai gerai paziurekit pvz dabar buvau nuejas i metropolitan ten tai is vis baisios naujuokes yra ka juos uzdirps nieko net niekur nevaziuos cia mano nuomone . taiva nereikia cia jau sakyti kad kitur yra geriau gali buti kaip tik blogiau .

ggg (88.216.121.102)   2009-10-06 10:50:39
mane pakviete i ecma ir i supermodels perziura. tai va zadu vaziuoti... o kiek supermodels fotosesija kainuoja?

ggg (88.216.121.102)   2009-10-06 11:08:43
personazui parasyta 40 lt. modeliui tiek pat?

vaikinas (78.59.43.78)   2009-10-07 06:19:55
500lt kainuoja

ggg (88.216.121.102)   2009-10-07 10:47:18
nu ka as zinau, kiek as per gmaila bendravau su ecma man visai jie patiko, tik kai cia paskaiciau komentarus biski apsalau. seip mano pazystama ten dirba ir nieko nesiskundzia. ji dar nei metu nedirba o jau kokius 3 kart i japonija vare ir foto lbj daug turi. tai net nzn kuo tiket... vis tik manau kad ecma nera labai bloga agentura :)

aikinas (78.59.43.78)   2009-10-09 08:16:22
taip niera tu nepergyenk viskas bus gerai . tik saim pasitikek as pas ten dirbu tai zinau :D

Greta (62.80.225.135)   2009-10-10 15:01:57
Sveiki, norėjau paklausti ar verta važiuoti vėl ten? buvau gegužės mėnesį apimtys buvo 88-67-97. dabar vėl kviečiasi atvažiuoti nors apimtys 86-65-95.. kaip manot ar verta važiuoti ten?

Ramune (78.58.36.105)   2009-10-11 06:39:24
Mane taip pat pakwiete i perziura ir nuwykau..Visaip isgyre mane,sake,kad labai grazi,(mane wisa laika girdawo wisi kad tinku i manekenes)Ir ka sake,kad atwykciau i fotosesija,tik pirmiausia reikia numesti 5 kg.Sake,kad galeciau buti manekene..tai nezinau wykti ar ne.

Laura (77.90.98.16)   2009-10-12 10:21:20
Greta-manau, kad tavo matmenys per dideli būt modeliu.

vaikinas (78.59.43.78)   2009-10-14 04:53:59
vaziuokit vistiek nes jie turi paziureti kaip zmogus atrodo jei patiksit tai pakvies i foto sesija :D sekmes :D

braške (78.63.187.26)   2009-10-17 10:24:47
nuo keliu metu galima buti modeliu gal galima suzinoti ? : )

sima (84.15.162.239)   2009-10-20 03:41:22
mane pakviete pas juos atvaziuot, gal zinot ka ten daryt reiks?

:) (78.62.104.58)   2009-10-20 05:50:35
sima, apžiūrės, pamatuos gal, gal pafotografuos, anketą duos užpildyti, apimtis pamatuos... Jei tiks,, pasiūlys atvykti į fotosesiją, už kurią turėsi pati mokėti.

Agne (212.52.43.66)   2009-10-26 06:49:19
Mane pakvete atvykri, tai net zinau vykti ar ne ;D apsimoka ar ne. Gal kas priklausot siai agenturai patarkit man kaip elgtis

kuka (87.247.105.79)   2009-10-26 12:38:11
apvaziuok visas agenturas ir tada pasirink

gabi (86.100.130.45)   2009-10-26 14:57:07
dabar paskaiciau jusu komentarus. apie sia agentura blogai negaliu sakyti,pati dirbu ir turiu pazystamu kurios ten dirba ir jau nevienus metus vazineja ir uzdirba neblogai, patenkintos pamato pasaulio. aisku pradzioj buna sunku,tai nelengvas darbas,nereikia tiketis kad cia parsivesi daug pinigeliu, bet jei gerai atlieki savo darba, tai uzdirbsi. laikui begant tobuleji gi,paklausa dideja.o del savo isvaizdos turi save labai priziureti neapleisti, jei praso numesti turi numesti ir buti liekna.
Tai aisku, kas cia skundesi, jei tave parodo uzsieniui kad tavo duomenis tokie ir tokie, ir paprase numesti svorio taves, ir tu to nepadarei nuvaziavai ten i uzsieni, pamate isigasta ir siuncia atgal, ten nereikalingi nestandartiniai modeliai. tu privalai buti liekna jei nori but modelis. tai vat merginos, jei jus manot kad tikrai galite buti medeliu, esat labai fotogeniskos lieknos , aukstos, tai meginkit savo laime gal jums pavyks ;) bent jau man pavyko...

ggg (88.216.121.102)   2009-10-27 13:33:43
buvau ten... nu nelabai patiko man ten... bet tikriausiai kiekvienas renkasi pagal save... be ecma buvau dar vienoj agenturoj, abiejuose pasake kad tinku. as pasirinkau kita agentura nes man ji pasirode daug geresne ( logiskesne ) bet kaip ir sakiau kiekvienas renkasi pagal save. turiu pazystamu kur ir ecma sekmingai dirba.

pacanas (78.63.178.56)   2009-10-30 03:36:14
Nusiunciau foto . pakviete =] nuvykau mane apziurejo .mano matemnys (184cm..96 73 93). Beje man Laaabai patiko kristina =]* pasirode labai siltas ir mielas zmogus. Kiveite i fotosesija sake kad jiems tinku. nzn cia komentaru prisiskaiciau neikiek blogos nuomeones nesusidaraiu apie sia agentura. Paciam reikia isitikint laikas viska parodys. bet man kaskaip jauciasi kad viskas gerai bus =] . zadejau eit dar i modilinos agentura bet geraiu jau cia pasiliksiu

pacanas (78.63.178.56)   2009-10-30 03:38:56
Noreciau pabendrauti su kaikokiu vaikinu kuris dirba toje agenturoje mano el pastas turismo@one.lt

urte (84.32.31.218)   2009-11-06 11:22:11
ar ka nors pakviete i kastinga pirmadieniui?

Oksana (88.216.132.185)   2009-11-10 09:50:22
Labai noreciau tapti modeliu,tai yra mano viso gyvenimo svajone.bet manau neatitikciau modelio standartu.esu 1.66 ugio ir 54 kg svorio. na su svoriu galeciau susitvarkyti,bet ugis per mazas..bet manau mano veidas tinkamas butu tokiam darbui. ar galit duoti kokiu patarimu ka daryti?..

Rytis (88.223.39.13)   2009-11-11 13:11:21
Na nezinau,negi visose agenturose reikia uz tai moketi? UZ tai,kad nori aptekt ir tapt modeliu? ar zinto dar kokiu agenturu kuriose reiketu ir vaikinu? Supermodels firmai tokiu nereik kaip supratau ir daugeliui kitu,bet noreciau suzinot kurioms reikia vaikinu ir i kurias juos priema,buciau labia dekingas uz atsakyma :) P.S. parasykit ar uz fotosesijas reikia paciam moketi. Aciu labai.

Erika (62.80.252.182)   2009-11-14 09:47:51
Ryti - žinau, jog reikia vaikinų Major Image Group agentūrai. Dėl fotosesijų tiksliai nežinau, bet, manau, jog reikia mokėti.;}

Giedre ;] (78.62.2.108)   2009-11-18 05:23:17
Vaikinu reikia PMST agenturai, kiek zinau kurie tinka nereik moket uz fotosesijas. Kurie netinka tai jau ir nieko nesiulo. ;}

Silvia (62.212.204.3)   2009-12-20 05:37:43
Nu jus cia ir isreiskiate savo nuomones,taip drasei,su pagrazinimais,jau taip viena isifantzavo,kad ciut nuo kedes su visu loptopu nenukritau,apie sexo vegyjes,prostitucijas,isvaziavimus ir klaidziojimus ir panasiai,tai ko nepasiemet pinigu nepalikot visu duomenu pries isvaziuojant galu gale tam yra diktafonai kur visus pokalbius irasyneti galite,isvaziuojant ar modeliu dirbti ar i vistu fabrika visa laika reikia kazka tureti ir galveleje ir kiseneje tau netinka susisieki su lietuva artimaisiais,su agentura kurei priklausai ir perkiesi bilieta ir skrendi namo,beje kam interpolai reikalyngi tada kiek prostituciu isvesta buna ir taip pat velneizino kkius poperiukus pasiraso ir panasiai,fantazuojat ir taip kartais nusifantazuojat juk taip nera kad vaikstai vaikstai ir viena diena dingsti kaip niekur nieko :D vistiek kazkam pasakot kur isvykstat o jai dar nepilnamete tai tuo labiau tam tevai yra kurie lauks tavo skambucio kiekviena nakti,tavo laisku,tavo smsu ir panasei,o kad gali gyventi ir 20-50 snukeliu viename kambaryje tai tik dziaukis kad isvis gavai lova nes tu vaziuoji dirbti kaip kazkas ir pasake tu parsiduodi tu uzdirbi pinigus pats sau nori tureti ju siek su sypsena veide,dantukus sukandes ne stas pats ir cia kad ir kuom bedirbsi pamegink darbdaviui akis padraskytiir busi ismestas is dabo ir dar algos negausi:D tai kam kalbeti tokius dalykus taip visos agenturos gyvena is taves nes jie i tave deda pastangas mala liezuvi ir ne tik tai ir jiems reikia uzsidirbti todel zmones daugiau sypsokimes ir visi laimyngi busime

aas (78.62.43.76)   2009-12-20 06:52:01
ka galiu pasakyt apie sita agentura, kad ji nelabai patiikima. Visiems gali pasakyt kad turi daug galimybiu, o veliau nieko negausit. Nei darbo nieko....

Gintare (62.212.207.63)   2009-12-28 03:41:10
Sveiki visi as tai paskaiciau ir truputi issigandau,ten turejau foto sesija na tikrai kol kas esu patenkinta viskuom,bet paskaicius cia parasytus komentarus nejuokais issigandau ir sudvejojau,ir dar apie sutartis tai dar nieko nezinau ir labai noreciau daugiau suzinoti kaip ten viskas parasyta toje sutartyje,kokie pliusai ir kokie minusai,koki procenta ta agentura ima is modelio,kaip su sodra ir panasiai,gal kas daugiau zino apie ta pasirasoma ECMA agenturos sutarti parasykit labai prasau gal kas nesenei pasirasynejo ja?Labai labai aciu is anksto ir visiems sekmes

Gintare (62.212.207.63)   2009-12-28 03:46:02
Ir dar kaip cia skaitosi nesuprantu,kadangi niekada nebuvau susidurusi su modeliu agenturomis,foto sesijomis ir panasiaitai nelabai orentuojuosi kaip cia istikruju yra kas tas modelis ir manekene tai modelis ir manekene taip iseina du viename?nes ECMA tai nera juk foto modeliu yra tik modeliai arba personazai,tai as ejau i foto "modelius" ir reikia lieknai buti,tik va pasimeciau kiek internete skaiciau tai lyg supratau kad vienas ir tas pats vos ne gaunasi,tai kaip cia istikruju,nes ir manekenes ir modeliai tiek fotografuojasi tiek ir dizaineriu pristatineje drabuzelius ant podiumo:0 gal ir kvailai as cia pasirodziau, bet kazkaip sunkoka suprasti kai niekada nesi susidures su tokia situacija...

ON top* (213.226.144.157)   2010-01-05 14:16:31
Vakar buvau ECM'oje ir tikrai esu patenkinta, del fotosesijos tai sake is pradziu kad 500lt reikes sumoket, bet kai ilgiau ten pabuvau, pasirodziau su maudymosi kostiumeliu tai pati kristina uzsimane padaryt nemokamai ta fotosesija. Savimi tikrai pasitikiu ir manau tinku dirbti modeliu, tikrai saves neiskeliu, plius kai kelis metus patirties turiu sioje srityje. Taigi tie kurie smeizia tai tikrai be pagrindo. Viskas priklauso ir nuo pacio modelio, pati asmeniskai pazistu kelias meerginas dirbamcias modeliais, tai viena yra laaabai sekminga ir zinoma tiek lietuvoje tiek europoje o kita tik veltui susigadino savo sveikata ir nervus, bet velgi ne del agenturos o del savo kaltes. Buvo ji issiusta i milana, galejo daug pasiekti, bet deja rupejo tik gerai pasilinksmint, pagerti, pasidulkint (atsiprasau uz issireiskima) su italais ir nieko mergaite nepasieke ir del to kaltina ne save o agentura bei visa mados industrija.
Taigi mielos Merginos eikit i agenturas jei tik manote kad sugebetumet susitvarkyt su stresinem situacijom, ivairiom pagundom ir tik jei zinoma turit gerus duomenis. :)

girl (62.212.206.179)   2010-01-07 07:30:05
cia skirta ON TOP merginai,sveikute,kada zadi gauti nuotraukeles?Galbut ne taip paklasiau kada sake kad jau busi naujuose veideliuose?as tai pat pries sventes ten turejau foto sesija ir taip pat esu labai labai patenkinta ta agentura.Todel visos drasios,mandagios merginos galite meginti savo laime ECMA agenturoje:)As ikruju pritariu reikia dirbti dirbti ir dar karta irbti nera kada snausti ir vaziuoti ne pyp o dirbti ir uzsidirbti,nes tikrai jai akeles mielas eini draskyti tai tik apjuodini save ir negerbi as taip skaitau todel visiskai sutinku su ON TOP saunuolyte:)

Inga (62.212.201.21)   2010-01-08 11:12:34
Sveiki,
Na, o kai i fotosesiją važiuojate, rūbelius jums parenka patys darbuotojai ECM'oj? :)

to inga (78.62.43.76)   2010-01-09 03:11:45
Ne, rubus reikia paciai atsivezti ir fotosesija daro ta pati kristina ;/

visiems (78.62.158.82)   2010-01-20 05:34:47
Nepatariu niekam į esmą važiuoti ir tikėti jų sapalionėm. Paiims už fotosesiją pinigus ir eik tu kur nori, nebeįdomu jiems ar tave pamatys ar pasamdys ir panašiai..

dd (78.62.125.201)   2010-01-21 05:29:40
tai pagal tave "visiems" jie gyvena is fotosesiju??? Manau tada jie tikrai butu jau bankrutave

modelis is ecm (78.62.200.171)   2010-01-25 12:22:42
zinot ka,pati savininke ecmos visada daro fotosesijas ir uz jas paima po 500lt ir makiaza pati daro o mergaitem prisvaigsta kad ateis visazistas ir pan...netikekit,as jau nusivyliau,turit sansa,eikit i kita agentura..

modelis is ecm (78.62.200.171)   2010-01-25 12:25:59
jums naujokems viskas grazu atrodo toli grazu, pradesit vazineti dirbti ir pamatysit ,kad ne viskas jau ten taip gerai...

Kotryna (78.62.125.201)   2010-01-26 13:07:36
Man pasake Kristina, kad pati darys viska, kiek kainuos. Na ka ir padare fotosesija, kuri tiktai labai puiki, atidave 150 geru kadru, padare klipukus, pasirasem sutarti, nemanau, kad kiekvienai tai daro, nes ir pagal sutarti jie turi tam tikru isipareigojimu... Tai jei "modeli is ecmos" tau blogai tose kelionese, gal pati susimastyk, gal prie gero gyvenimo pripratus ir sokas buvo isvykus s namu. Nes mano drauge ten 5 metus dirba, yra viskuo patenkinta, tiesiog reikia zinoti kaip elgtis, nes kiekviena agentura turi savu minusu ir savu pliusu...Be to pasizekit i kitu agenturu nuotraukos, jei jos jum sjau tokios grazio tai ten ir eikit, nes man ir cia padare superines foto

mama (92.61.39.176)   2010-01-29 09:51:20
Agentūra patikima, viskas ten gerai, fotosesija pirma kainuoja 500lt., o jei reikia sekančias daro nemokamai, mano dukra dirba ten antri metai,du kartus buvo Japonijoje ir dabar išvažiuoja, viskas patikima ir niekas ten neverčia vakarais eiti į klubus dirbti, tuo labiau miegoti su kažkuo....jei pakvietė tai ir važiuokite,jei pažiūrės ir nepatiksite tikrai nevers darytis nuotraukų.

to mama (78.62.49.179)   2010-02-02 08:30:40
ir koks gi jusu dukros vardas ir pavarde, kad galima butu paziureti internete?

Ecmos modelis (78.184.1.21)   2010-02-17 11:28:36
Na fotosesija pirmoji man buvo atlikta tikrai neblogai. Keliaju po Azija, pradzioje buvo sunku uzdirbti, nes viska atskaiciuodavo, bet dabar daug uzsidirbu ir esu patenkinta, nes Ecma tikrai suranda labai geras agenturas uzsienyje. O jei pirma fotosesija nebus labai profesionali nenusiminkit, reikia nuo kazko pradeti juk ;)

.... (212.117.4.112)   2010-02-24 02:16:12
jai turiu auskarą virš lūpos tai labai didelė priežastis nepriimti į modelius?

Gintare (62.212.207.201)   2010-02-27 10:31:35
Nezinau, man kazkokia nefaina si agentura... Sorry:((

Gintarė (78.62.125.201)   2010-03-01 04:36:39
O tu jai bent priklausai, kad jau tau čia nefaina?

xxxxxxx (84.32.89.243)   2010-03-14 14:22:40
pasidomejus visom siom agenturom dingo visos svajos tapti modeliu...

raminta (88.222.124.1)   2010-03-29 09:41:58
nu pakviete mane i ecma, ir va ryt turiu nueit, taigi norejau paklaust jei siulys darytis fotosesija, tai ten ta uz 500 ? butina darytis ar galima atsisakyti? ATRASYKIT GREICIAU..;/

Jone (78.62.125.201)   2010-03-30 00:38:24
Galima atsisakyti, jei nenori tapti modeliu...

jums (78.62.158.82)   2010-04-01 18:30:31
Kai mano fotografavo, Kristina šnekėjo su kažkokia drauge apie fotosesijas ir naujas mergaites. Kristinos žodžiai " Aš negaliu nepadaryt jom fotosesijos, juk krizė reikia pragyvent" Jums tai yra normalu? Ecmoj nuotraukas pasidariau rudenį, bet nei mane į kastingus kviečia, nei skambina ir panašiai. Nusivyliau šia agentūra, ir visoms siūlau eikit kur nors kitur, bet tik ne į ecmą. Jūs pažiūrėkit kiek ten naujų veidų sudėta, į dievą vos ne po vieną naują veidą. Ir tiems naujiems veidams, tikrai nesistengia surasti kažkokio darbo. Ką norėjau pasakiau..

Vaida (87.247.92.85)   2010-04-03 09:09:42
Labai gera agentura,daug norinciu ten papulti ,del to ir veidu nauju daug, jei nepavyko tau gauti darbo ir isvykti i uzsieni kaltink tik save ,matyt perdaug picu privalgei :)

nezinanti (78.61.147.62)   2010-04-10 12:38:08
mane pakviete i Mdilinos, nors ugis 1.70.nzn ka daryt ;]

:) (212.52.41.252)   2010-04-15 08:37:05
sitoi agenturoi esu beveik metus bet manes neikarto nepakviete net i kastingus seip delto labai daug nesigrauziu nes mano ugis nera labai standartinis o viena mano pazystama jau praejus porai savaiciu nuo fotosesijos buvo pakviesta i uzsieni manau jog cia viskas priklauso ar patikai kristinai ar ne tiesiog nedekit labai daug vilciu eidamos i sia agentura tuomet nebus taip skaudu nusivylus

Viktė (84.46.220.213)   2010-04-15 12:42:05
Norėjau paklausti, ar ir supermodels agentūroje reikia mokėti modeliams už pirmąją fotosesiją :}

Deimante (193.219.94.176)   2010-04-26 10:43:11
Nerekomenduociau nei vienai/am agenturos ECMA. Kristina tiesiog pinigus darosi. Neskiria demesio kiekvienam modeliui, tiesiog jei kam nors is ju partneriu patikai tai OK, jei ne tai eik velniop ir ne nesvajok gauti darba, nes cia jo tau tikrai nesuras. Ir dar, jei jau esate sioje agenturoje, darbo negaunate ir jums pasiulo pasidaryti antra fotosesija, atseit po pirmos daug kam nepasiseka, bet po antros tai jau kalnus nuversit, NETIKEKIT. Vienu zodziu, Kristina darosi pinigus be jokios sazines grauzaties. Sukisau 1000lt, o uz tai gavau kelias nuotraukas irasytas i CD.

abdul (78.62.149.206)   2010-04-29 12:12:47
Laba,
as esu is modilinos,manes nesupranta,liepe vaziuoti kur as nenoriu,ir gali mane ent ismesti is mokyklos,ir man sy menesy sueis 18 ar as galiu nutraukti lengvai kontrakta nes pries tai rasesi visur mama.?

AS (88.216.117.210)   2010-05-10 06:33:04
Kreipiuosi i mama, rasete, kad dukra du kartus buvo Japonijoje, kiek jai metu? Ar ji viena ten skrido? Ten juk su persedimais skristi reikia. Ir kiek laiko ten dirbo? Ir ar nors siek tiek galima uzsidirbti> Aciu.

anonymus to Deimante (78.63.178.56)   2010-05-13 15:15:14
taigi kaskas cia rase kad antra fotosesija nemokamai ? tai ka tu uz antra vel 500lt mokejei ?

abdul (78.62.149.206)   2010-05-17 10:00:36
Kodel niekas man neatraso? kokia cia agentura tada jei nesugeba atrasyti?

to abdul (78.62.233.205)   2010-05-17 10:24:17
o kodel jie tau turi atrasyt? eik su savo agentura ir tarkis del sutarties.o kaip ta ecma pasiekt,jei as ne is kauno?

AS (88.216.117.210)   2010-05-19 13:12:40
i ecm galima paskambinti arba parasyti el. laiska.

abdul (193.219.60.1)   2010-05-25 04:48:37
tai kad cia tos agenturos isdurineje zmones kaip nzn ka,jom ten viskas tas pats,kad tik pinigu isluptu is jaunu paneliu,o jas ten siuncia kur karai vyksta,nesamone,o sitos agenturos viena kita padeda,tai ir nepades. sudas cia yra tos agenturos.

Deimante to anonymus (88.118.36.133)   2010-05-29 05:10:32
Antra fotosesija 250lt, atseit jau esi sios agenturos modelis tai tau nuolaida.

Monika (213.190.34.31)   2010-06-14 12:17:13
Pakviete ir mane atvykti..Duomenys patiko,paprase foto. Nusiuntus foto-patikau. Tai va dabar galvoju ar vykti..nelabai geru dalykeliu pasiskaiciau cia pas jus..tarkim su tuo svorio numetimu..Tai bijau vaziuoti,bet pabandysiu. Nieks per galva neduos. palinkekit sekmes :)

Monika (213.190.34.31)   2010-06-16 10:22:14
Patariu niekam is toli nevaziuot..neverta..

be pykčio (81.7.93.133)   2010-06-23 01:11:01
Ar žinote, kad mados industrija yra didžiulė biznio ir pinigų mašiną. O paskaičius jūsų diskusijų atrodo, kad jūs tikitės, jog čia yra nepelno siekiančios organizacijos, turinčios vienintelį tikslą - padaryti žvaigždėmis visas apie save neprastai galvojančias žvaigždutes. :)
Ta pati agentūra apie kurią čia kalbame irgi dirba, kad užsidirbtų (kitaip jau nežinau...) ir nėra čia ko stebėtis, kad prašo jūsų investicijų.
Linkiu visiems ir visoms Jums laimės nepaisant ar būsite supermodelis ar tiesiog žavus jaunas savimi pasitikintis ir laimingas žmogus.

ecmos modelis (124.126.147.78)   2010-07-09 01:52:58
nuvykus pirmą kartą į agentūrą labai jau gražiai jie šnekėjo tai ir nusprendžiau pabandyt. Pasidariau pirmą fotosesiją, nuotraukas kaulint reikėjo, kad kuo daugiau gaučiau.. na ką įspūdis pirmas kaip ir neblogas, pasiimtos nuotraukos ir laukimas..žadėjo labai daug, bet vilčių daug nedėjau, ir štai po keletos dienų sulaukiu skambučio su pasiūlymu, net pati negalėjau patikėt, kad taip greitai viskas įvyko. Ir štai sėkmingai keliauju, nepasakyčiau kad labai rūpinasi kai išvažiuoji, bet juk pats savimi turi pasirūpint. Agentūros užsienyje su kuriomis bendradarbiauja taip pat nėra labai geros, bent jau kiek teko pačiai keliauti ir girdėti. Šiaip jeigu iškyla kokių problemų su darbais ar pan. tai sakyk nesakius, kad kažkas blogai ar nepatinka darbas, ar galima ką nors pakeist, ecmai tai atrodo NORMALU, visi darbai yra normalus, nes už viską gauna pinigus. Štai mano nuomonė, linkiu ecmai ir toliau laikytis ir labiau atsižvelgti į savo modelių interesus, manau taip būtų papraščiau išlaikyti kuo daugiau modelių savo agentūroje

Vaida (78.62.205.122)   2010-07-16 05:40:20
Išsiunčiau užvakar anketą, kitą dieną radau atsakymą, kad atsiųsti nuotraukas. Nusiunčiau, ir parašė, kad netiksiu ECMA agentūrai. Pasimečiau, nes net nieko neparašė nei kodėl ir pan..Turbūt nereikia net kažko tikėtis..

Model* (78.63.135.205)   2010-07-30 05:24:10
Ši agentūra tikrai labai atsakingai žiūri įsavo darbą. Nežinau kaip kiitiems, bet man atrodo, kad tai viena iš geriausių Lietuvoje esančių modelių agentūrų. Aš priklausau kitai agentūrai, tačiau mano draugė sėkmingai Ecmoje dirba jau 4 metus. Ši agentūra mano manymu šauni.

Tavo komentaras:

Mieli vartotojai, prieš rašydami komentarą, prašome paskaityti straipsnį apie dažnai užduodamus klausimus bei komentavimo taisykles. Taisyklių neatitinkantys komentarai bus trinami.

Vardas:  
Komentaras:  
 
Donelaičio 62-207,
LT-44248 Kaunas
Lietuva
info@supermodels.lt
Telefonas: +370 37 451996
Mob.: +370 672 99190
Pamėnkalnio 9/7-4,
LT-01114 Vilnius
Lietuva
Mob.: +370 673 61848