Ieva K.

Modelių Agentūros Lietuvoje

Lietuvoje yra labai mažai informacijos apie modelių agentūras. Tokioje mažoje rinkoje susikūrė per daug įvairių modelių agentūrų, todėl labai svarbu žinoti ką teisingai pasirinkti....
plačiau

Amodelica modelių agentūra

Ką Amodelica agentūra skelbia apie save: Kiekvienas naujas veidas mums yra unikalus ir mes į jį žvelgiame su perspektyva, atiduodame jam visas savo jėgas. Kiekvieno...
plačiau

Image Models modelių agentūra

Ką Image Models agentūra skelbia apie save: „Image Models“ – profesionali modelių agentūra taikanti aukštus standartus savo modeliams ir dirbanti su...
plačiau

Klausk - Atsakome. DUK

Šioje Skiltyje galite užduoti jums rūpimus klausimus. Mūsų komanda pasistengs jums atsakyti. Būtina laikytis žemiau esančių taisyklių. Jei jų nesilaikysite, klausimas ar komentaras bus...
plačiau

Litemodels modelių agentūra

Ką Lite Models agentūra skelbia apie save: Mes gyvuojame vos keletą mėnesių Tačiau turime didelę patirtį šiame versle: - modelius reprezentuojame tiek...
plačiau

D-Max Models modelių agentūra

Ką Dmax management modelių agentūra skelbia apie save: Nuo kompanijos atidarymo 2002 metais, D-Max agentūra suteikdavo galimybių daugeliui Lietuvos merginų, kad...
plačiau

Europos Centro Modeliai

Ką Europos Centro Modeliai (ECMA) skelbia apie save: Europos Centro Modeliai – tai modelių agentūra, kurios privalumai - sąžiningumas, paslaugumas, patikimumas tiek...
plačiau

Metropolitan modelių agentūra

Ką Metropolitan agentūra skelbia apie save: Metropolitan modelių agentūros ofisas Lietuvoje atidarytas 2004 metais. Agentūrai vadovauja Inga Buividaitė. ...
plačiau

Major Image Group Modelių Agentūra

Ką Major Image Group agentūra skelbia apie save: Modelių agentūra „Įvaizdžių grupė“ įregistruota 1998 metais. Agentūros steigėjos – trys žinomi Lietuvos...
plačiau

Baltic Model Management Modelių Agentūra

Ką Baltic Model Management (BMM) agentūra skelbia apie save: BALTIC MODEL MANAGEMENT - viena iš seniausiai Lietuvoje egzistuojančių modelių agentūrų, sėkmingai...
plačiau

Visi straipsniai

Ką Dmax management modelių agentūra skelbia apie save:
Nuo kompanijos atidarymo 2002 metais, D-Max agentūra suteikdavo galimybių daugeliui Lietuvos merginų, kad šios galėtų pasiekti geriausią tarptautinio modelio darbo lygį.
Kartu su pačiomis autoritetingiausiomis pasaulio agentūromis, mes dirbame ieškodami, tobulindami ir teikdami vadybos paslaugas naujiems veidams kol jie tampa tarptautinėje rinkoje dirbančiais modeliais tokiuose miestuose kaip Paryžius, Niujorkas, Milanas, Tokijas ir t.t.
Mūsų partnerių agentūros yra labai kruopščiai atrenkamos ir suteikia maksimalios darbo kokybės garantijas, bei užtikrina modelių saugumą ir aukštą gyvenimo sąlygų kokybę, kuri yra siūloma modeliams užsienyje.D-Max agentūroje, kiekvieno modelio vadyba yra individuali ir mes norime susikurti su merginomis pasitikėjimu grįstus ir patikimus santykius.
Modelių vadyba yra vienintelė mūsų veikla, kas reiškia, kad mūsų merginos gali naudotis mūsų didžiule patirtimi sukaupta per pastaruosius metus.
Mūsų pagrindinis tikslas suteikti mūsų modeliams aukščiausią profesionalumo lygį ir pasitenkinimą, kurį jos gali gauti iš mūsų agentūros Lietuvoje. Bet kuriuo metu, bet kurią dieną, mūsų merginos gali ateiti pas mus pasitarti ar aptarti geriausią būdą kopti modelio karjeros laiptais.

D-Max models (management) kontaktai:
Pylimo 38-65,
Vilnius, Lietuva
Daukšos 29,
Kaunas, Lietuva

Tel.+370 5 263 94 36
Mob.+370 614 56 922
E-mail: info@dmaxmodels.lt

Agentūros "Supermodels" nuomonė apie "D-MAX management":
Informacija patikslinta gavus laišką iš D-MAX management.
D-MAX models (management) agentūrą Fotografas iš Belgijos Xavier F.J Bonhomme įkūrė kartu su Violeta Repčenkaite. Vėliau Violeta susipyko su savo Partneriu ir įkūrė savo agentūrą "AMBER model agency" Lietuvoje, kurios veidu buvo pati Violeta. Vėliau Amber model agency pervadinta į Metropolitan.
Dabartinis agentūros direktorius dar prieš jam su Violeta įkuriant "D-MAX models" buvo susitikęs su agentūros "Supermodels" savininkais ir siūlė dirbti kartu pateikdamas planą kaip sunaikinti tuometines agentūras Baltic Models, Modilinos, Exemplum. Šio plano atsisakymas buvo agentūrų nesantaikos pradžia. Agentūra tikrai turi kelis gerai dirbančius modelius, nors kalbėdama apie pasiekimus savo skaičius mėgsta smarkiai padidinti.

Agentūra leidžia savo puslapį apie Madas: Exonline, kuriame pateikia kryptingą ir šališką informaciją. Už tokios informacijos teikimą agentūra DMAX skęsta teismuose. Po pralošto teismo ir prarastų vardų Exonline teko pekaisti pavadinimą i exmada.

FAKTAI apie DMAX Models:
1. UAB "Emos Modeliai" rinkoje žinoma modelių agentūros DMAX models vardu pralošė Civilinę bylą Nr. 2-6416-171/2007 m. kur buvo nustatyta, kad UAB "Emos Modeliai", kitaip vadinama modelių agentūra "DMAX models" pateikė neteisingą bei nepagrįstą informaciją apie Lietuvoje veikiančias modelių agentūras, bei nepagrįstą vienareikšmiškai neigiamą UAB "Elektroniniai Sprendimai" modelių agentūros "Supermodels" reklaminio skelbimo vertinimą.
2. UAB "Emos Modeliai" rinkoje žinoma modelių agentūros DMAX models vardu slapstosi nuo teisėsaugos. Stengiasi įvairiais būdais nepriimti korespondencijos, teisminių dokumentų, antstolių vykdymo raštų nei nurodytais veiklos adresais Kaune ir Vilniuje, nei įmonės registracijos adresu.
3. Areštuotas prekinis ženklas D-MAX Models. Siekiant efektyvaus sprendimo įvykdymo ir atsižvelgiant į tai, kad išieškoma suma yra didelė, ir Skolininkas DMAX models realizuotino turto kreditoriniams įsipareigojimams neturi, buvo priimtas sprendimas aprašyti UAB "Emos modeliai" kodas 126291247 turtines teises į jos vardu registruotą prekės ženklą D-MAX, registracijos nr 50883, uždraudžiant juo disponuoti.
4. UAB "Emos Modeliai" rinkoje žinoma modelių agentūros DMAX models vardu nubausta piingine Bauda už šmeižiančios informacijos pateikimą, bei teismo sprendimo nevykdymą. 2008 sausio 10 dieną Vilniaus miesto apylinkės teismas priteisė UAB "Elektroniniai Sprendimai" (modelių agentūrai "Supermodels") 50000 lt neturtinės žalos atlyginimo, bei bylinėjimosi išlaidas iš UAB "Emos Modeliai" (modelių agentūrai "D-Max models")
5. UAB "Emos modeliai" rinkoje žinoma modelių agentūros DMAX models vardu realios ekonominės veiklos nevykdo,
nes teisėsaugos institucijos nemato finansinių operacijų. Jei modeliai dirba, o oficialių finansinių operacijų nėra, tai arba vykdoma juoda buhalterija, pinigai keliauja į kitas įmones, arba veikla tiesiog nevykdoma, nors skelbiama kitaip. Visą tai aiškinasi Valstybinė Mokesčių Inspekcija dėl apgaulingo apskaitos vykdymo.
6. Areštuoti domeinai: exonline.lt, dmaxmodels.lt. Antstoliai areštavo skolų nesusimokančiai UAB "Emos Modeliai" priklausančius domainus. Greitu laiku šie domainai bus parduoti iš varžytinių arba perduoti UAB "Elektroniniai Sprendimai" agentūrai "Supermodels", kad būtų padengta dalis įsiskolinimo.

Gandai apie Dmax modelių agentūrą:
* Agentūros direktorius Xavier Bonhomme apdergė Lietuvos Respublikos Seimo pastatą
(Supermodels pastaba: Taip buvo toks atvejis, tema buvo eskaluojama per televiziją. Belieka tik pačio direktoriaus paklausti kodėl jis taip pasielgė
* Agentūra Šmeižia kitas agentūras ir modelius
(Supermodels pastaba: Taip tai tiesa. Savo puslapyje Exonline agentūra intensyviai skelbia tikrovės neatitinkančią, šmeižikišką informaciją ne tik apie mūsų agentūra, bet ir apie kitas Lietuvos modelių agentūras, modelius ir žinomus visuomenės asmenis

Supermodels Verdiktas:
Dėl teisminio proceso ir bylos dėl šmeižto agentūros "Supermodels" nuomonė apie DMAX models negali būti gera. Pačioms merginoms, bei jų Tėvams paliekame galimybę spręsti ar Tokią reputaciją turinti ir taip besielgianti agentūra gali būti patikimu partneriu.

====Atnaujinimas====
UAB "Emos modeliai" modelių agentūra "Dmax models" teisme pralaimėjo bylą dėl šmeižto. Šiuo metu "Dmax models" savininkas slapstosi nuo anstotlių norėdamas išvengti teismo keliu priteistų baudų. Prekinis ženklas "Dmax models" bei internetiniai adresai dmaxmodels.lt ir exonline.lt buvo areštuoti ir perduoti teismo procesą laimėjusiai agentūrai "Supermodels model management". "Dmax models" bando ignoruoti teismo sprendimus ir tęsia veiklą pasivadinusi įvairiais kitais vardais.

 

Netikslūs bei kiti įvairūs pavadinimai: D-Max, Dmax, Dmaxmodels, Dmax models, Dimaxas, Dmax management, dmaxmanagement

Dmax Komentaras apie šį straipsnį:
Komentaras gautas, straipsnis patikslintas. Norėdami patikslinti, pakomentuoti ar papildyti straipsnį prašome susisiekti elektroniniu paštu: info@supermodels.lt

Papildoma informacija:
Nuoroda: Visos Modelių Agentūros Lietuvoje


Komentarai

Aaaa (212.122.95.196)   2008-03-03 22:17:40
na as esu sitoj agenturoj ir noreciau pasidalint savo ispudziais ir pakomentuot...:)))
Kadangi puikiai matau kas dedasi toj agenturoj, noriu pasakyt,kad sitam straipsnyje per daug neigiamu dalyku prirasyta,aisku tai itakojo,kad supermodels labai nemegsta D-Max:( ir visur tiesiog kisat tuos jau visiem pabodusius straipsniukus apie teisma:(
Bet mano teveliai labai dziaugiasi,kad as ten pakliuvau ir drasiai visur isleidzia,nes zino,kad agentura priziures,pasirupins ir kai reikes pades ir niekad nei kiek su merginom bendravau nei kiek mano tevai su kitais tevais bedravo negirdejom jokiu nusiskundimu tik geru atsiliepimu apie tai kokios ten geros galimybes siekt modelio aukstumu:) ir panos ten labai fainos,protingos,draugiskos,paprastos...ten visi labai nuostabus zmones ir as manau tai labai padeda,nes per atrankas uzsieniui ner nei jokios itampos ar panasiai kaip dazniausiai buna tiesiog smagu:))))

Supermodels (82.135.206.3)   2008-03-03 23:09:20
Teismai dar nesibaigė, staipsnių apie jų eigą dar bus daug. Šiame Straipsnyje nėra nė vieno išgalvoto dalyko, tik faktai. Jūsų teisė rinktis su kuo dirbti.
Galimybės geram modeliui yra bet kurioje agentūroje.

Aaaa (212.122.95.196)   2008-03-03 23:21:01
Tai as tikiu ir zinau,kad faktai cia yra neisgalvoti,o tiesa:) tiesiog nemanau,kad jie kenkia sios agenturos darbo kokybei:)
Tik nesutinku del to,kad galimybes geram modeliui yra bet kurioje ageturoje,nes yra net keli pavyzdziai kai tokiam puikiam modeliui kaip giedrei dukauskaitei teko begt is image agenturos arba editai vilkeviciutei is ecma ir dabar ju motinines agenturos ne Lietuvoj,o uzsieny:(

Supermodels (82.135.206.3)   2008-03-03 23:30:58
Migravimas per agentūras - natūralus dalykas. Yra pilna modelių pabėgusių iš Dmax pas mus ir į kitas agentūras, yra modelių, kuriuos praradome mes. Modeliai migruoja ir iš kitų agentūrų Lietuvoje.
Priežastys, sėkmės ir nesėkmes nebūtinai priklauso nuo pačios agentūros. Mažiau reikia tikėti ką rašo didele pinigine bauda už informacijos iškraipymus nuteistas saitas.

Ilona (78.62.27.213)   2008-03-04 14:17:28
Pritariu Aaa.Agentura tikrai puiki ir svarbu,kad jie gali apmoket ir autobusa vaziuojant i ksatinga ir fotosesijas,kadangi as nesu is turtingiausiu.Man sita agentura yra geriausia ir nuomones nepakeis nei sitie atsibodantis jusu straipsniai,nei ivairiausi kiti dalykai

Supermodels (82.135.206.3)   2008-03-04 14:36:06
Bendrai informacijai: Tiek Supermodels, tiek kitos agentūros apmoka keliones Perspektyviems modeliams atvykimui i kastingus, apmoka fotosesijas, kompozitinių kortelių gamybą ir kitas išlaidas.

\"D MAX\" models buves modelis (84.15.113.219)   2008-03-05 09:24:22
as taip pat buvau d max agenturoje 3 metus modeliu, kai sutartis baigesi, taip viskas ir pasibaige.mano manymu, kad toje agenturoje stengesi tik EMA, kai ji isejo, prasidejo bardakas.beto, manau, kad tai nera normalu, kai per 3 metus padaroma tik viena fotosesija, kai reikia laukti po beveik 4 valandas atrankose, kai nesidomima savo agenturos modeliais.

\"D MAX\" models buves modelis (84.15.113.219)   2008-03-05 09:26:41
jau ten budama itariau, kad kazkas panasaus ivyks... su tais teismais, smeiztais ir pan.manau ko nusipelne, to gavo.FAKTAI YRA FAKTAI. neturiu db teises ir reikalo sakyti, kad D MAx "puiki" agentura.. po visu straipsniu ir pan-mano nuomone iki galo pasikeite apie D max agentura.....

Aaaa (212.122.95.196)   2008-03-05 16:16:29
jeigu tu buvai kai buvo ema taj cia buvo matyt labai seniai:D as nzn kaip ten tada buvo,nes as ten dabar bet ne itin ilgai kaip tu:) taj gal tavim vis nesusidomedavo jokia uzienio agentura,del to tau taijp?:) o kaip cia 4h neisivaizduoju,as ateinu ir is vis nelaukiu,nes pirma einu ir viskas per 10min,bet ilgiau pasilieku paplepet ir t.t..:DDD ir jeigu dabar pasakytu kas, kad nesidomima modeliais,taj visi kas zino zvengtu,nes pagal dabartine situacija cia didziausias nusisnekejimas:DDD
apgailestauju,kad tau tajp nepatiko,bet matyt kai buvai uztaikei ant pvz agenturai sunkaus laiko ar kazkas panasaus,nes dabar visai ne taip;)))

\"D MAX\" models buves modelis (84.15.113.219)   2008-03-05 16:34:40
pirma ateini, nes jau visi issibegiojo is tos agenturos ir nebera kam ten eiti i atrankas... :) esi ten, bet jau ilgai nebusi, nes sia agentura aiskiausiai, kad uzdarys...beje, galiu pasakyti tik viena, tavo atveju, GERIAUSIA GYNYBA-PUOLIMAS. uz nuomones issakyma, niekas neturi teises priekaistauti.sekmes ir tolaiu buti toje agenturoje...kolkas, kol jos dar neuzdare :)

Aaaa (212.122.95.196)   2008-03-05 19:43:18
na jeigu as ginu matyt yra uz ka!:DDD niekas ten neissibegiojo,ten lb daug panu:) tiesiog as greit apsisuku,nes visada pirma lendu:DDD
ir tie teismai ne del agenturos,o del zurnalo:) taj cia zurnala gal kada nors uzdarys,jeigu ziuret is tavo pesimistiskos puses:D bet taj ne agentura:D ir zinau,kad jinai sparciai pleciasi ir manau apie tai dar isgirsi,as zinau kaip ten bus,pasakyciau,bet tikriausiai cia rasyt negalima..:)
p.s.matei zurnala?man lb fainas,o tau?:))

Supermodels (82.135.206.3)   2008-03-05 20:35:59
Trumpas pasiaiškinimas jaunoms mergaitėms nesuprantančioms teisinės kalbos: Teisme yra UAB "Emos modeliai" t/y kompanija, kuriai priklauso ir žurnalas ir pati agentūra. Areštuotas vardas yra Agentūros, o ne Žurnalo.
Nesusimokejus baudų, gresia ir agentūros ir žurnalo uždarymas. Valstybinė Mokesčių Inspekcija taip pat domisi ne žurnalų, o Agentūra, kodėl vykdydami veiklą nemoka mokesčių ir nerodo piniginių srautų.
Džiaugiamės už tuos, kurie vis dar tiki šia agentūra, mes irgi tikimės, kad Visas pinigines baudas jie susimokės, teismo sprendimus įvykdys ir Lietuvos teisėsaugos institucijoms nereikės uždaryti kompanijos.

(195.182.69.29)   2008-03-07 08:47:43
"D MAX"models buves modelis
Jei perskaitysi si komentara, tai gal parašysi, kokioj agentūroj tu dabar esi, nes noriu isbandyti jėgas per atranka, bet nežinau į kurios agentūros atranką eiti.

\"D MAX\" models buves modelis (84.15.113.219)   2008-03-07 12:13:30
Bet kokios agenturos, tik ne D-Max models. Manau turetum paziureti supermodels portale nurodytus agenturu pavadinimus...siuo metu, neesu jokioje agenturoje.
Beje "Aaaa", dar vienas irodymas, kad nusisneki arba agenturoje netvarka, visada esat atrankai-renkamos merginos, kas po kurios eis(kol buvo ema, taip buvo, ir buvo tvakra), todel nezinau kokiu budu tu ten lendi pirma..

\"D MAX\" models buves modelis (84.15.113.219)   2008-03-07 12:15:16
o SUPERMODELS ACIU uz paaiskinima, dabar galutinai supratau, tai kas buvo man neaisku.

Aaaa (212.122.95.196)   2008-03-07 23:20:13
nea... ten ner dabar taip... ten visos kada nori tada ir eina,nes yra pvz kas i autobusa skuba taj tokios pirmos eina,nes jom reik ..o yra atvirksciai,kieno autikas pvz velai lb atvaziuos,taj tos gali ilgiau pasilikt ir eina i gala:) viskas demokratiskai;DDD
beje nemanau,kad tu gali rasyti objektyviai apskritai:D nes jei tu buvai taip seniai kai buvo ema taj cia galima akmens amziui prilygint:DDDDDDDDDDD

\"D MAX\" models buves modelis (84.15.113.219)   2008-03-08 09:45:28
Objektyviai tu nekalbi pati.irodyneji savo tiesas, o juk kievienas turi savo nuomone, manosios niekas nepakeis.jeigu toje agenturoje butu taip viskas NUOSTABU, visu skandalu, kilusiu dar tada, kaip ji priklause Repcenkaitei ir Xaverui ir dabar esamu skandalu-nebutu.

Aaaa (212.122.95.196)   2008-03-08 11:52:42
na man asmeniskai tie "skandalai" netrukdo ir nieks i tai demesio nekreipia,nuo ju neprasteja agenturos darbo kokybe,netgi kiek ten matau,- atvirksciai:D

Supermodels (82.135.206.3)   2008-03-08 12:07:54
Mūsų manymu agentūros darbui nebėra daugiau kur prastėti. To kol kas dar nepastebi patys modeliai, nes visais būdais bandoma juos išlaikyti... deja sumanesnės panelės jau keičia agentūrą, tie kas labiau domisi ir supranta ką reiškia ši teisinė kalba, puikiai suvokia šio teismo pasekmes.

Aaaa (212.122.95.196)   2008-03-08 12:55:46
pasiklausiau del to teismo:)
bet taj Jus laimejot vien tik del to,kad dmax teisme nepasirode!:DDD o kiek zinauy teisme kai zmogus nepasirodo tuomet automatiskai pralaimi;)
Bet darbas neprasteja,tik,kad santykiai su Jumis prasteja kaip matau;D
O beje o kokie tie visi budai islaikyti modelius?gal as nepastebiu irgi..:DDDDDDD

Supermodels (82.135.206.3)   2008-03-08 13:16:10
Jiems tik nuo to blogiau, kad nepasirodo teismuose ir slapstosi nuo teisėsaugos ir valstybinių institucijų. (stengiasi nepriimti oficialių dokumentų, nors kaip matome veiklą vis tik vykdo). Faktai nuo to nesikeičia.
O Baudos tik didės. Prisidirbo ir nesugeba apgint savo reputacijos. Beje čia jau nuo mūsų niekas nebe priklauso, Jų veikla domisi valstybinės institucijos, antstoliai, mokesčiai.
Nuostabą kelia tokia nepagarba teisėsaugai. Todėl nematome čia nieko juokingo. Jums panelėms reiks rūpintis kur dėtis. Nes už piktybinį teismo sprendimų nevykdymą jiems jau gresia ne tik administracinė, bet ir baudžiamoji atsakomybė. Tai reiškia, kad gresia ne tik baudos, bet ir laisvės atėmimas agentūros vadovams.
Panelės to nejaučia, nes stengiamasi savo problemų neparodyti, deja mūsų pareiga yra skelbti tikruosius faktus ir apsaugoti paneles nuo gresiančių nemalonumų. Apgailestaujame, kad ne visi žmonės suvokia kokia yra tikroji padėtis.
Linkime panelėms visokeriopos sėkmės ir pasikartosime, bet vis dar tikimės, kad Visas pinigines baudas jie susimokės, teismo sprendimus įvykdys ir Lietuvos teisėsaugos institucijoms nereikės uždaryti kompanijos.

BMgirl:-) (212.122.76.153)   2008-03-09 15:13:27
Aš nedirbu toje kompanijoje, tačiau užsienyje aš sutinku labai daug merginų, kurios ten dirba, ir aš nesuprantu, kodėl Jūs darote tokį skandalą?!?!
Visos merginos, kurias aš sutikau, yra laimingos ten dirbdamos, todėl nesupratu, kodėl merginoms turėtų rūpėti jūsų verslo problemos, jeigu jos ten yra visiškai laimingos. Gal jūs pavydite, kad jie turi tiek daug gražių modelių? Bet iš tikrųjų, aš nemanau, kad merginoms rūpi šios verslo istorijos, pasilaikykite savo problemas sau, neįtraukite merginų į savo istorijas!!!
Ir bet kokiu atveju, bet kokia agentūra, kuri išsako savo nuomonę apie kitas agentūras, yra keista. Kas jūs tokie, kad galite teisti kitas agentūras? Kas yra jūsų geriausiai dirbančios merginos, kokią kampaniją jos atliko, kuriame užsienio žurnale jos reklamuojamos? Tokia informacija būtų daug įdomesnė, nei jūsų nuomonė apie kitas agentūras!

Supermodels (82.135.206.3)   2008-03-09 15:25:39
Brangi BMGirl. Tai ne mes, o Dmax Šmeižia mus. Beje ne tik mus. Tai yra Jų Problema, kurią mes viešiname. Ne mes teisiam Dmax, nuteisė Lietuvos Respublikos Teismas.
Mūsų modelius ir Kokiose agentūrose jie Dirba galite matyti Naujienose. Mums nėra ko pavydėti jiems nes Dirbančių ir bepradedančių karjerą pas mus yra kur kas daugiau nei Dmax.

Supermodels (82.135.206.3)   2008-03-09 21:58:36
Dėl Komentarų:
Be abejo visi straipsniui vertės nepridedantys arba neatitinkantys tikrovės komentarai trinami. Čia ne pokalbių šou. Visi rišlūs komentarai, nesvarbu ar tai teigiama ar neigiama nuomonė mūsų atžvilgiu yra palikti.
Be abejo tokie komentarai kaip:
1. mes Šmeižiam kažkuo Dmax bus ištinti, nes yra atvirkščiai, dėl ko ir vyksta teismo procesas. O šitame straipsnyje yra paskelbti tik faktai iš Teisinių dokumentų.
2. Tokie komentarai kaip, kad mes juos teisiame irgi trinami, nes mes jų neteisiam - jie nuteisti Lietuvos Respublikos Teismo ir nubausti už tai didele Bauda.
3. ir be abejo tokie komentarai kaip kad: neturim ką pasakyti ir triname irgi bus ištrinti, nes čia paliekama naudinga informacija, o ne vaikiški plepalai.
4. Ir aišku visi komentarai nesusiję su straipsniu ir yra "ne į temą" taip pat trinami.
Todėl jei turite ką pasakyti, ką pakritikuoti, apginti, papasakoti, pagirti, pasiskusti ar argumentuotai ir mandagiai diskutuoti apie agentūra Dmax - prašom, o jei neturite vertingos informacijos, neturite ką rišliai aprašyti, tai nesivarginkite, nes visa tai bus ištrinta.

ti (86.100.221.104)   2008-03-31 15:31:09
koks skirtumas.. tegul sau gyvuoja, kol dar neuzdare

sd (86.38.123.145)   2008-05-03 12:39:17
noreciau,kad man atsakytu aAAA.o kurioj agenturoj DMAX tu buvai? kaune ar vilniuj?

klausimas (78.62.72.63)   2008-05-06 12:47:15
skaiciau visa strapsni apie DMAx ir pritariu Supermodels, zemo lygio zmones ten dirba, jie apsmeize ir mano agentura Amodelica, toki baisu straipsni parase, kad mano mama, i teisma grasina juos paduot, manau pati agentura irgi ta pati padarys...
bet gal galit man paaiskinti viena dalyka?
jie tokiom baudom apkrauti, slapstosi nuo tesesaugos, o agentura viostiek gyvuoja ir tas ju puslapis madu taip pat...kaip taip gali buti, kai ten tik smeizia visus?
man logiskai nepaaiskinama, arba cia teisesaugos spragos....
tokius uzdaryt visai reikia/
Beje as gi maciau ju ofisa Vilniuje, nes priklausau liberaliuku sajungai tai jie ten salia ofisa turi, tai kaip ju neranda? absurdas kazkoks...

mmm (78.61.79.154)   2008-05-06 20:18:36
kur rasti ta ju puslapi madu?

rb (62.212.219.213)   2008-05-07 16:37:22
Zinau tik tiek, kad mano dukra ir as patenkintos D-max models agenturos darbu. Jokiu ten eiliu po 4 val., kaip raso viena panele nera, vyksta normalus darbas. Jei panele uzsienio agenturoms neidomi-niekas jos ir nepakvies. O del smeiztu, tai net nezinau tokiu dalyku...

nusivylus dmax (78.61.30.133)   2008-05-12 12:21:25
man asmeniskai yra slykstu ziureti y xavera kaip jis mavosi ir bure ateities planus, o mergaites kurios gina xavera gal jos is jo gauna ne vien pinigus o gal ir daugiau, nes kitaip nemanau kad su dmax agentura gali padaryti kariera. Kai buvo Ema buvo ir agentura kuri tikrai galejo sekmingai dirbti, O db to agenturj nieko nelike nei pagarbos modeliui nei modeliu...like tik savalkos

as (195.182.69.29)   2008-05-14 14:21:30
O gal kas zino kur dingo Ema ir kodel ji isejo is D-max.

to as (212.122.95.196)   2008-05-15 21:38:06
zinau,kad ema i uzsieni isvyko jau lb seniai...tik nezinau kodel..bet turbut del mokslu:)

Em (78.61.110.20)   2008-05-18 13:09:12
Si agentura apsmeize Amodelica.Tikiuos geria jiems nesibaigs ;P!

INga (213.197.150.66)   2008-06-02 15:38:58
deja, Ema neisvykus niekur, dar prie spora savaiciu ja Lietuoj maciau.

xa (194.176.50.47)   2008-06-02 16:44:55
dmax dar karta parode jog jie geresni!!!!uzdrudet vieta saita - atidare kita ir su dar didesne reklama!!!!

Supermodels (82.135.206.3)   2008-06-02 17:28:46
:))) Juokinga :))) linkime tik sėkmės tokiam "dideliam" saitui :D
tik vieno straipsnio reikia, kad reikėtu atidaryti vėl kitą :)))

. (88.222.153.12)   2008-06-05 00:45:15
bet kad ir tai uzmete kazka tam naujausiam savo straipsni, tipo "...o ne tik linksminti vyrus FTV kruizuose?"
d-max nori parodyti kokio auksto lygio agentura jie yra, taciau tokiais savo poelgiais to tikrai neirodo.

hmmm (194.176.50.60)   2008-06-13 14:49:18
eva arlauskaite atsirado baltic model management tinklalapyje, idomu ka tai reiskia?? gal supermodels kanors zino??? :P KAI parasiau si komentara ju puslapyje, jis is karto buvo pasalintas!! ;o

hmmm (194.176.50.60)   2008-06-13 14:51:59
tai yra d-max puslapyje kai parasiau :D

Supermodels (82.135.206.3)   2008-06-13 15:33:45
Nežinome :) Bet panašu, kad agentūra nyksta. Šiek tiek mastantys žmonės tikrai nedirbtu su agentūra, kurios turtas pardavinėjamas iš varžytinių.
Tiesiog nuoširdžiai gaila mergaičių vis dar tikinčiu Dmax muilo burbulais ir jų rašomais tikrovės neatitinkančiais straipsniais.

mau (62.212.202.23)   2008-06-14 11:12:20
dmax saite parasyta jog viskas ivyko taikiai!!!!! juk laura anksciau buvo baltic ir perejo i dmax, o elija su simona is metropolitan atejo...

pataisau mau (78.157.85.171)   2008-06-14 16:34:50
is modilinos, o ne is metropolitan:)))

Renata (78.62.27.213)   2008-06-25 19:14:13
Eva is tikruju is d-max perejo i baltic model ir manau, kad teisingai padare, nes d-max dabar tik su ta Vijole tamposi.

sill (213.252.194.86)   2008-06-27 22:27:28
hmmm>>>> nzn ka ten tau pasalino bet dar visai neseniai skaiciau, kad ten viskas graziai ivyko ir pan.. ir nematau cia nk baisaus kad perejo ;O

Renata (78.62.27.213)   2008-06-28 12:12:02
sill - ir mano zinute pasalino, kai parasiau... .

Supermodels (82.135.206.3)   2008-06-28 12:26:05
Baisaus nieko ir nereikia matyti - prarado geriausią savo modelį ir tiek. Kai ECM praranda tai baisiausius straipsnius rašo kokia bloga agentūra, tokius modelius praranda, kai patys prarado - vistiek save skelbia viena geriausių agentūrų Lietuvoje, nors net nebeturi ką parodyti.
Argi tai nejuokinga?

cha (86.38.123.145)   2008-06-30 12:19:55
na tikrai,kad juokinga :D:D:D

.... (88.222.153.12)   2008-07-09 22:41:57
bet Eva vis dar pas juos puslapy yra :D nesamones kazkokias jie ten daro

hmm.... (87.247.75.81)   2008-08-24 15:10:45
Na, dalyvavau sios agenturos atrankoje ir ten patekau. Is pirmo zvilgsnio labai gera agentura, viskas teiseta ir svaru, merginomis rupinamasi. Taciau del to nesu tikra, kai paskaciau ivairiu pasisakymu... Gal galite patarti: man likti sioje agenturoje ar ne? Atrodo ji manimi susidomejo, nes esu isskirtine (tik nepagalvokite, kad giriuosi, taip tikrai yra, tik jei pasakysiu kuo, issiaiskinsit mano tapatybe :D). Niekaip negaliu apsispresti, juk vis del to cia yra ivairiu nuomoniu...

Supermodels (82.135.206.3)   2008-08-24 18:51:24
Dmax prekinis ženklas konfiskuotas, vardai atimti.. kai viskas teisėta, tokie dalykai nevyksta. Mastykit su kuo susidedat.

patikima info (85.206.5.28)   2008-08-28 18:45:42
eva perejo i Baltic, nes dmax nera jokio vadybininkavimo, neisivaizuoju, kaip jie ten isvis dirba ir gyvena, ir kaip ten merginos patenka. po emos ten pas juos direktore dirbo 16m. panele, isivaizduojat? nes joks kitas protingas zmogus neis nelegalaus darbo daryt. nera pas juos jokios dokumentacijos, nera jie pvm moketojai, tad ir neranda jokiu irasu. pas mus biurokratija ir teisesauga paletinti, del to dar ir neuzsidare. isivaizduokit situacija: i atranku tura su tuo xavieru paprasyta vyko viena is jo modeliu. tai po to ji pati pasakojo, kad xavieras pabegdavo is atrankos vietu nesusimokejes. sake, karta kulturos centro direktore policija iskviete, tai xavieras ta nepilnamete mergaite paliko ir isdume...na ir zema..neprofesionalu ir siaip baisu.

model (85.206.5.28)   2008-08-28 18:47:26
kai eva buvo dmax, ar matet ja kur cia LT? paziurekit dabar - ji ant rugpjucio men. Laimos virselio, ant Rugsejo men. Ievos virselio, Danijos batu reklamoje, kt. ar jus, paneles, kurios su dmax, dirbate?

irgi model (59.112.172.227)   2008-08-31 00:43:42
nuo Gucci reklamos ( kai buvo dmax) i Laimos virseli (baltic models) WOW! koks pasiekimas :DDDDD

Supermodels (82.135.206.3)   2008-09-01 11:41:47
ne Dmax Gucci ir bet kokius kitus darbus modeliams užsienyje suranda, o agentūra į kurią modelis būna išsiunčiamas.

Supermodels (82.135.206.3)   2008-09-01 11:42:01
UAB "Emos modeliai" modelių agentūra "Dmax models" teisme pralaimėjo bylą dėl šmeižto. Šiuo metu "Dmax models" savininkas slapstosi nuo anstotlių norėdamas išvengti teismo keliu priteistų baudų. Prekinis ženklas "Dmax models" bei internetiniai adresai dmaxmodels.lt ir exonline.lt buvo areštuoti ir perduoti teismo procesą laimėjusiai agentūrai "Supermodels model management". "Dmax models" bando ignoruoti teismo sprendimus ir tęsia veiklą pasivadinusi įvairiais kitais vardais.

as (194.176.50.26)   2008-09-01 21:18:02
ne...
nuo DolceGabanna reklamos (kai buvo dmax) i...laimos virseli (BM) taip, wow...:-(((((

D&G (78.157.85.171)   2008-09-03 14:59:35
D&G,Prada,Miu Miu ir visa kita evai surado IMG....bet gi ir supermodels agenturoj yra modeliu IMG...kiek zinau Laura ir Agne...tik iskyla klausimas kodel jos tada abi kaip eva neturejo jokio tokio tikrai "didelio" darbo?:)((

M (85.206.5.28)   2008-09-03 18:06:00
cia tau "irgi model" - jei tu tikrai modelis, taip kaip tu nezinai, kad uzsienyje darbus ne lietuvos agenturos suranda?

Laisva (85.206.11.77)   2008-09-05 13:42:30
Apie šią agentūrą galiu pasakyti tiek,kad tikrai ji nėra tokio lygio kaip Baltic Models ar Modilinos.Vien paskaičius komentarus matos,kad agentūra dirba "nešvariai",nemoka mokesčių ir kita.Na nežinau,nenorėčiau aš į tokią agentūrą,bet čia kiekvieno laisvas pasirinkimas.

xD (78.57.10.7)   2008-09-06 10:33:56
taigi jie dabar darys atranku tura po LT xD turbut modeliai masiskai pradejo begt is ju agenturos xD

kotryna (78.57.171.46)   2008-09-06 13:49:23
po menesio D-MAX rengia modeliu atranka mano mieste.Pries dalyvaudama pasidomejau sia modeliu agentura ir dabar nezinau ka daryti,eiti i atranka ar ne.

jom... (194.176.50.56)   2008-09-06 14:11:56
xD----> d.... tu!!! (atsiprasau Supermodels vadybiniku kad negraziai rasau :D ) VISOS agenturos daro atranku tura po LT kiekvienais metais... o D`Max bent jau tamposi su keliom ir kazka padaro pasaulinio lygio, o ne "dirba" su simtu ir nieko doro nenuveikusi is pavydo varo ant kitos agenturos...cia mano nuomone, nieko blogo nepasakiau, todel trinti negalit. nors jei saves negerbiat tai prasom - trinkit...

Supermodels (82.135.206.3)   2008-09-08 14:28:53
brangioji Jom. Visų pirma nieko jie tokio ypatingo nepadarė apart to, kad prarado geriausius savo modelius ir sėkmingai praranda toliau. Puikiai aprašėte DMAX agentūros darbo principus. Varė ant kitos agentūros ir viska prarado. Praras tuoj ir naujuosius domainus.

manekene (213.226.144.205)   2008-09-10 12:29:47
Kotryna------------->
Kodel jus nenorit eit??? Nes ten yra pasakojimai apie juos siame tinklapyje???:-))) Zvilgtelkit ju paciu tinklapio naujienas, ten labai ispudinga, daug geru darbu jie turi. As taip pat jie atvyksta i mano miesta, ir butinai as nueisiu:)

modelis (85.206.11.77)   2008-09-10 14:27:15
to manekene-tai kam tau eit jei tu ir taip jau 'manekene'? :D

to super M.;) (78.157.85.171)   2008-09-11 19:39:35
papasakosiu ka, mano nuomone, jie tokio ypatingo padare( nes rasot nieko jie tokio ypatingo nepadarė apart to,...). Ju modeliai gauna geriausius darbus, kaip Triumph, NewYorker, Chanel na ir bla bla bla..., dabar Jus pasakysit, kad cia ne LT agentura suranda situs darbus,o uzsienio.... Bet gi patys turit dvi mergina IMG ir iki siol jokiu didziuliu darbu jos nepadariusios....
Del sekmingu modeliu praradimo,evos dmaxe nera vistiek ne del visokiu teismu....o del dianos,taj kas is to, kad jinai pas JUs? kazkaip cia naujienose nemaciau, kad butu jinai ka nors padarius ar kur iskeliavus budama supermodels?

Supermodels (82.135.206.3)   2008-09-12 16:41:22
Modeliai net ir budami IMG dirba ivairius darbus ir jiems sekasi ivairiai. Tai priklauso ir nuo to kiek laiko jie gali buti isvaziave. DMAX nuopelno darbu suradime ten nera. Jie padare lygiai tiek pat kiek ir bet kuri agentura dirbanti su IMG t.y. itrauke modelius i IMG. Ka musu modeliai dare IMG yra parasyta naujienose. Jill Sander fashion Show pristatymai ne ka menkesnis IMG surastas darbas.
Dianos pas mus dar nera. Tikimes bus ir bus formoje. Tiesiog padejom jai nutraukti sutarti.
Tikime kad naujai besiregistruojantys modeliai ir ypac ju teveliai pasiskaitys informacija kas is tikro yra DMAX models. Ir cia Supermodels saves nereklamuoja: mielai pritartume merginoms pasirinkusioms Baltic models, Modilinos, Image Major, bet ne DMAX. ir tai liudija daugybe faktu, bei teisiniu argumentu.

lady (78.57.163.2)   2008-09-15 17:36:40
Na kai D-Max atvyks į mano miestą nueisiu į atranką išbandyti savo jėgas [na pažiūrėti ar esu tinkama]..bet dabar ta agentūra kažkaip nepatikima atrodo :/

kotryna (78.57.171.46)   2008-09-15 20:13:33
rgeiciausiai ir as nueisiu i atranka vien tim tam kad isbandyciau savo jegas,taciau jei ir atrinks sutarties nesirasysiu

d-max modelis (87.247.75.81)   2008-09-16 15:41:39
o as esu sioje agenturoje ^^ aisku jokios sutarties nesirasysiu, tai ir taip aisku, man tik labai idomu kas toj agenturoj dirba ir siaip, juk komentarai ne visada teisingi... Manyciau eiti i atrankas vis tiek geriau, juk sitaip patirties igauni. O atrinks ar ne koks skirtumas, juk jei nenoresi galesi ir nebut tenai...

dmax modeliui (78.157.85.171)   2008-09-16 20:57:20
tajgi ten naujienos yra kas kur dirba ir vaziuoja ..na dmax puslapy...matej?

lady (78.57.163.2)   2008-09-16 22:56:50
Tai taip,tos atrankos vien dėl patirties labai gerai :) aš vistiek atvažiuosiu kada į SuperModels pasirodyt ;D

dmax modeliui (dar karta) (78.157.85.171)   2008-09-17 00:20:11
ten vistiek nieks nesako rasytis sutarties kol neisvyksti kur...o ir siaip jeigu vykti taj as geriau jau tikrai rasyciausi...nes ten yra tokie dalykai kajp agentua atsako kad modeiui nieko neatsitiks uzsieny ir pan...taj aisku su kontraktu saugiau!:D

Laura (89.116.139.185)   2008-09-18 21:02:13
na ka, esu siek kiek sokiruot to ka perskaiciau, pati dabar nezinau ka daryti, tikrai norejau isbandyti savo jegas, bet dabar nezinau ar isdrisiu pasirodyti atrankoje, nors tikrai noreciau, ne vien del to, kad kazka isbandyt ar pan., bet bandyti pasiekti ;}

dmax modelis (87.247.75.81)   2008-09-21 12:15:24
hehe^^man Dmax agentura pradeda patikti :D Tik niekaip nesuprantu, kuo ten apsmeize dmax supermodels agentura? Visur tik raso teismas, teismas, nuteista agentura ir t.t. o kodel niekas neraso kuom buvo apzmeista supermodels? Vis gi gal tai ka sake dmax buvo tiesa o Xavier nesiterliojo ir neatejo i teismo posedi... Be to supermodels tai yra puiki reklama, o dmax antireklama, tai reiskia kad galbut supermodels ir yra ta pavyduoliu agentura, norinti auksciau iskelti savaja. Man is vis atrodo nepriimtina kai perskaitau stai ka:,Supermodels saves nereklamuoja: mielai pritartume merginoms pasirinkusioms Baltic models, Modilinos, Image Major, bet ne DMAX. ir tai liudija daugybe faktu, bei teisiniu argumentu,,. Tas pats kas sakytu:tik neikit i dmax, tik neikit i dmax,,. O ar taip grazu? :D

dmax modeliui (78.157.85.171)   2008-09-21 16:30:25
smeiztas buvo tame,kad parase jog supermodels blogai pasielge, jog pasiunte savo modelius i FTV kruiza, nes ftv bosas uzsiima narkotikais ir prostitucija...
duodu nuoroda, kur supermodels eilini karta varo ant dmax,bet paskaityk komentarus ten...juose smulkiau kazkas raso apie 'nuostabiaja" ftv:DDD
http://www.kiguolis.com/d-max-models-slanders-fashion-tv-and-lithuanian-model-agencies/

Renatele (78.62.27.213)   2008-09-21 19:18:57
apsilankiau nuorodoj ir tikrai nustebau,supermodels paduoda d-max i teisma uz smeizima,bet argi pacios ne smeizia sios agenturos?Manau d-max padare gerai,kad aprase kas ftv darosi,nes geri ir save gerbiantis modeliai tikrai neprasideda ftv kruizose

Supermodels (82.135.206.3)   2008-09-21 19:40:13
Brangiosios mergaitės. Visų pirma Dmax į teismą paduota buvo ne dėl FTV, o dėl tiesioginio agentūros "Supermodels" šmeižto. visų antra apie FTV prirašė lygiai tokias pačias nesamones kaip ir apie mus. Ar ne laikas atsimerkti?
Dmax modeliui norėtume palinkėti sėkmės ginant šią agentūra. O mes savo ruoštu tikėsimės, kad žmonės pasiskaitys informaciją ir šiek tiek labiau protingesni supras, kad šiaip sau teismai nepralošiami, negaunamos labai didelės piniginės baudos ir prekiniai ženklai neprarandami.

Supermodels (82.135.206.3)   2008-09-21 23:32:11
Visi nesąmoningi komentarai trinami. Mergaitės mes Dmax nešmeižiam, pateikiam faktus - yra atvirkščiai ir tą iįrodė LR teismas. Ar mokykloje dar nemokino kas tai yra?

:) (212.47.107.2)   2008-09-22 23:07:00
Vijolė LIPS žurnale !!!! :)

Dmax modelis (87.247.75.81)   2008-09-23 07:13:17
teismas pralaimetas tik del to kad Xavier neatejo i posedi, o jei butu atejes kas zino?, gal supermodels butu ji pralaimeje...

Supermodels (82.135.206.3)   2008-09-23 10:52:47
Deja bet mes nieko tokio nepadarėme, kad kažką pralaimėtume. Mes nukentėjusioji pusė. Ir čia jo bėdos, jei nesuvokia Lietuvos Respublikos įstatymų, bei jų nesilaikymo pasekmių ir taip paprastai praranda tai, ką reklamavo šešis metus. Deja, teisybė mūsų pusėje ir dabar DMAX mums skolingi daug pinigų, kuriuos mes išsireikalausim. To pasekoje atimtas ženklas, kurį vis dar naudoja ir gaus dar didesnes baudas, atimti domainai, bus atimti ir nauji domainai. Neatėjimas i teismus yra teismų negerbimas. Susitaikymui tereikėjo atsiprašyti už tai ką pridirbo. Greitu laiku paskelbsime naujus DMAX bairius.

ale (88.222.10.234)   2008-09-23 13:29:09
taip as dirbu d-max ir kai reikia atgaut uzdirbtus savo pinigus xavieras visa laika sugalvoja ivairiu versiju kaip puse sumos negrazinti arba visai negaunu,ir nezinau kur tokiu atveju kreiptis,gal galit patarti,aciu

Supermodels (82.135.206.3)   2008-09-23 13:55:08
Jokiu problemų. Mes galim nutraukti bet kurią sutartį, kuri liečia D-Max agentūrą. Kam dirbat agentūroje, kuri nemoka pinigų ir išsisukinėja ir apskritai nesilaiko net jokių įstatymų?
Negi mažai informacijos pateikta? Be mūsų yra dar daugybė gerų agentūrų Lietuvoje, dirbančių kur kas profesionaliau.

barius (78.157.85.171)   2008-09-23 13:56:37
gal galit prasau parasyti ka reiskia bairius, kur raset "paskelbsime naujus DMAX bairius"?... pirma karta toki zodi girdziu..:)

ale(i) (78.157.85.171)   2008-09-23 13:57:57
rimtai? negirdejau dar,kad ten kazkas kazka skustusi del pinigu...o gal tu kontrakta buvai pazeidus ir del to?:))

Supermodels (82.135.206.3)   2008-09-23 14:12:43
Bus paskelbti nauji įstatymų nesilaikymai, bei problemos su teisėsauga.
Dėl neišmokamu pinigų mums skundėsi ne viena ir ne dvi mergaitės. Ne viena ir ne dvi dėl to perėjo į kitas agent0ras, įskaitant ir pačius geriausius jų modelius.

yea (84.32.81.161)   2008-09-23 17:59:12
na nezhinau kaip d-max, bet visoms agenturoms as netinku :D tai bandysiu i sia agentura papulti :D mano ugis 176cm, matmenys 80-58-88, bet visiems kazhkas blogai.. Net nzn ka pasakyti, tikiuosi su sia agentura man seksis :D

:) (194.176.50.49)   2008-09-25 23:29:33
2SM...
Jūs visuomet kalbate apie Laurą iš IMG agentūros ir Jill Sander mados šou, bet vieną kartą atsipeikėkit! Tai buvo prieš 4 metus!!:-))) Kodėl Jums nepapasakojus ką ji veikia dabar ir kokius puikius darbus turi kitos merginos dabar?:-) Jūs kritikuojate kitas agentūras, ir ypač dmax, bet, tiesą pasakius, daug jų merginų visur keliauja ir dirba labai gerose agentūrose daugelyje šalių!

to :) (62.212.217.58)   2008-09-26 10:42:35
daug jų merginų? tai papasakok kiek yra daug ir kokiose super agentūrose jos dirba?

to to:) (78.157.85.171)   2008-09-26 12:24:42
ten ne as rasiau,kurios merginos tu cia klausei, bet galiu atsakyt i tavio klausima...Vijole - Elite, Aida - Metropolitan, Laura - Fashion, Gabriele - IMG, Ieva - Metropolitan, Vaiva - IMG,...yra ir daugiau, bet cia tiek kiek atsimenu siuo metu..galbut kas nors dar papildys sarasa:)

to to:) (78.157.85.171)   2008-09-26 12:36:16
dar galiu pridet, kad karolina turetu buti - View, aida - FORD, ieva -FORD, ka dar atsiminsiu ar suzinosiu, parasysiu;)

Supermodels (82.135.206.3)   2008-09-26 12:58:19
Mergaitės. Dmax gerbėjos :) Kiek čia dirbančių modelių išvardinote? 6? o paskui vardinate tas pacias kitose rinkose? :) kokie dabartiniai darbai? Gabrielės? Vaivos? Ievos? Jei jau Jill Sander praeitis, tai D&G lygiai taip pat. Evos net nebėra Dmax :))
Tikrai dėkojame už informaciją.
Tik lyginant su baltic models, mumis, modilinos sėkmingai bedirbančių skačius skiriasi keliais kartais.
Jei kam labai įdomu kur kokios mūsų mergaitės - visada galite pasiskatyti naujienų skiltis.

egle (213.226.144.63)   2008-09-26 13:22:18
visos šios istorijos yra nesąmonė, jie turi daug merginų dirbančių užsienyje. Per dvi praėjusias savaites jos dirbo Taivanyje, Vokietijoje, Paryžiuje, Korėjoje ir Milane. Jų naujoms merginoms Aidai, Ievai, Vijolei sekasi puikiai, taigi ar Jūsų nuomone kas nors pasikeis, jeigu rašysite visas tas istorijas apie jas? Atsiprašau, tačiau atrodo niekas nepasikeitė

Renatele (78.62.27.213)   2008-09-26 14:41:34
Nepamirskit Simonos-kuri yra nepaprastai daug pasiekusi azijoje,o Europoje ji yra pasirasiusi su Vomen agentura,taip pat Aurelija yra puikus tipazas modeliu darbui azijoje,jinai turi daug gera agenturu tenai. Nepamirskim Giedres S. kuri isvaziavo Paryziaus madu savaitem ir Elijos kuri taip pat turi geru pasiekimu. O merginu maziau,del to,kas d-max neturiu daug merginu kaip modeliu,taciau tos kuriuos yra ju modeliai,jie jas tikrai istumia i geras agenturas, ir jos gauna gerus darbus.

Alina (78.56.239.5)   2008-09-26 16:08:33
O kodel niekaip negali pagauti sios agenturos ,juk yra reklama apie atrankas sios agenturos...parodyti miestai kur ji lankysis tai tiesiog lengva butu pagauti sios agenturos darbdavius... o jus sakot jog agentura slapstosi,tipo negalima jos niekaip susekt ir arestuot

supermodels (82.135.206.3)   2008-09-26 20:11:21
teisiniai procesai yra kiek kitokie nei realus gyvenimas. Tie kas įteikinėja laiškus, siuntimus i teismą, nelaksto paskui po atrankas, jie eina registruotais adresais, ten jų niekas neįsileidžia, teisiniai dokumentai specialiai gražinami atgal. Neturinti ko slėpt organizacija, to nedarytų.
egle: jei tai butu nesamonė, agentūrai nereiktų keisti vardų. :)
renatele: niekas ir nesako kad neturi. Bet jie ne vieninteliai, ne geriausi ir dar raso nesamones, dėl kurių patys nukenčia. Todėl mes tikrai rekomenduojame baltikus arba modilinos, jei taip nepatinkame mes.

Renatele (78.62.27.213)   2008-09-26 21:09:33
as pries jusu agentura nieko neturiu :) tesiog zinau,kad d-max tikrai turi labai gerai ir gerai dirbanciu modeliu. Rytoj jie daro atranka mano miestelyje,ten nueisiu del bajerio,nes zinau,kad manes nepriims,nors ugi turiu labai gera (apie 177-178cm),bet apimtis slubuoja :( todel eisiu ten ramiai ir zvengsiu per visa kulturos centra :DDD

to to:) (si kart to supermodels) (78.157.85.171)   2008-09-26 23:25:29
as zinau kad D&G praeitis, todel evos ir neminejau savo sarase!!Taip, pilnai dmax'o D&G ir supermodels Jill Sander praeitis...bet pvz dmax'o NewYorker kur fotkinosi Laura Juozaityte pries 1 ar 2 savaites na sito praeitimi tikrai nepavadinciau!
beje varda girdejau buvo planuose pakeisti jau net anksciau negu jis buvo atimtas...del to, kad bus pokyciu agenturoj..na..pamatysim kas ten bus:) smalsu net man:)

:) (194.176.50.14)   2008-09-26 23:28:48
Atrodo, kad savo naujus veidus jie gerai reklamuoja. Vijolė išvažiavo į užsienį vien tam, kad nufotografuotų naujų nuotraukų, Rasa taip pat, manau, kad tai vienintelė agentūra, kuri tai daro su naujais veidais, norėčiau su tokia dirbti... ir jie daro kastingą mano mieste, taigi tikiuosi mane pasirinks!!

to to:) (si kart to supermodels) (78.157.85.171)   2008-09-26 23:30:03
del ju rasomu nesamoniu..manau buvo gerai kai parase apie FTV bosa...seniau to niekad girdejus net nesu ka jis isdarineja:D bet uzsienyje kiek zinau dauguma zino tas istorijas kaip jis nepilnametes prievartavo...
ir jus dar didziuojates, kad pas dede uzsiimanti prostitucija ir narkotikais pasiuntet savo merginas...na..saunumelis:DDD

to to:) (78.157.85.171)   2008-09-26 23:35:56
bje baltikai ir modilina nera tokie neitiketinai geri kaip gali pasirodyt...na baltic tikrai puiki agentura, bet ne visi modeliai dirba kurie yra ju tinklapyje...kia kurios jau ten daug daug metu nebedirba, bet jie tiesiog neisima ju foto..ir atrodo tada Wow kiek daug puikiu modeliu!:D
o modilinos taj jie siek tiek nusivaziavo...(daznai is draugiu tenai girdziu betvarke su sekretorem arba nesumoka pinigu) ir ner pas juos tokioo jau super super modelio kol kas jokio..:(

supermodels (82.135.206.3)   2008-09-27 11:01:02
Nebukite tiek naivios, kad tikėtumėte tuo, ką raso internete.
FTV niekur nesislapsto, savininkas laisvėje, Konkursai tebeorganizojami, jokių prievartavimo, prostitucijų ar narkotikų bylų nėra. Išsigalvoti ir apšmeižti galima labai lengvai ir bet kuriame puslapyje. Dmax ta puikiai sugeba.
Į FTV laivą mūsų bei modilinos merginos važiavo su priežiūra ir nieko to ką ten prirašinėjo nebuvo. Todėl nei didžiuojamės, nei sureikšminame, nei smerkiame, nei baisimės.

to to to:) (62.80.224.199)   2008-09-27 11:07:13
o kuom tau dmaxas patinka? viskas kas parasei plogai su kitom agenturom tas viskas is tiesu yra blogai dmaxe

Gie (194.176.50.19)   2008-09-27 22:44:16
Aš mokausi toje pačioje mokykloje kaip ir Vijole, kadangi ji yra modelis, tai daug keliauja ir jau užsidirbo neblogus pinigus, ji labai patenkinta darbu su D-Max ir sakė neverta tikėti visomis tomis istorijomis apie kurias rašote. Taigi, jeigu reikėtų rinktis tarp mano klasiokės, kuri pas juos dirba ir jūsų... tikėčiau ja!!;)

Agne (78.57.59.131)   2008-09-28 15:38:44
As turejau santykiu ir su d-max models , ir tuo pat metu su Supermodels agenturomis . Kai tik pradejau savo 'karjera' nuejau i dmax kastinga, mane atrinko , bet tuo ir baiges, per puse metu mazdaug buvau dviejuose kastinguose, kaip supratau manes nei atrinko nei manim domejos nes kai paklausdavau Xavier , jis man nieko taip ir negalejo pasakyti... Noredama dar pasizvalgyti tarp agenturu nuejau i supermodels , ir ten is kart gavau demesio . Man is kart buvo pasakyta kad man reikia nuotrauku , jog galeciau gauti darbu, ir tai yra tiesa, ne tik darbu uzsienyje bet ir lietuvoje. atsisakiau dmax paslaugu ir pasirasiau sutarty su supermodels... dar dabar gaunu laiskus apie dmax rengiamus kastingus, nors pats xavier sake kad del merginu nesipesa po savaites gavau laiska, su jo pasiulymu pereiti i dmax.. tai tikrai nebuvo grazu :)

supermodels (82.135.206.3)   2008-09-28 18:22:14
Gie: truputi reikia mokėti atskirti, kur yra istorija ar pasaka apie bet ką ir kur yra faktinė medžiaga, teismo sprendimai, bei pasekmės.

:)_ (194.176.50.52)   2008-09-29 01:40:56
sm: ""...Todėl mes tikrai rekomenduojame baltikus arba modilinos, jei taip nepatinkame mes...""
:-)

dėkui už visą informaciją, bet mes ne idiotės! :-))) Jeigu norėtume prisijungti prie agentūros, mums nereikėtų jūsų patarimo!:) Jie pasirinko mane Palangos kastinge, buvau jų biure Vilniuje, susitikau su Vijole, Giedre, Aida, jos visos dirba puikiai ir Vijole bei Aida man sakė, kad tai puiki agentūra, ir kadangi jos ten dirba, manau, kad žino geriau nei jūs!!!

supermodels (82.135.206.3)   2008-09-29 11:40:18
Dėkui už nuomonę. Sėkmės darbuose. Idiote niekas tavęs nelaiko. O faktų iš istorijos neištrinsi. Kiekvienas juos interpretuoja savaip.
Keista kodėl nesusitikai su Eva, Indre, Diana, Juodosiomis dvynukėmis ir kitomis panelemis.
Bet kokiu atveju sėkmės.

supermodels (82.135.206.3)   2008-09-30 00:06:25
Agentūra nežada nusileisti iki turgaus lygio. Eikite i dmax ir ten žaiskite. Viskas kas reikalinga jau buvo pasakyta. Kam įdomu, tas pasiskaito. Naujienas skelbia visos agentūros. Visi besikartojantys ir neatitinkantys realybės komentarai Trinami. Ačiū už dėmesį, sėkmės darbuose.

bgn (88.118.138.251)   2008-10-01 19:08:11
tai jaj mane atrinko modeliu agentura d-max tai tai yra blogai?

Supermodels (82.135.206.3)   2008-10-01 20:18:03
Duok visa medžiagą paskaityti tėvams ir jie tau pasakys.

faina (78.60.30.99)   2008-10-01 20:33:18
vaje..kiek komentaru cia..
as buvau atrinkta d-max, i naujus veidus..dar nedirbu su sia agentura...bet tik pradedu...visiskai nepazystu d-max,
ar si agentura tokia jau prasta, kad net nieko man is jos nesitiketi?
ir aplamai kas cia per velniava vyksta? xD

Supermodels (82.135.206.3)   2008-10-01 20:58:48
Pasikalbėk su modeliais, kurie pabėgo iš dmax, papasakos kodėl, pasikalbėk su modeliais, kurie vis dar ten yra, papasakos kodėl, teisinę medžiagą duok paskaityti tėvams arba advokatui, paklausk jo nuomonės ir patarimo, paklausk ar toks elgesys yra patikimas ir ar negali taip pat elgtis su tavim ir tikrai gausi atsakymą į šį klausimą. Pati spresti teisinius niuansus greičiausiai neturėsi kompetencijos, todėl besigaudantys šioje srityje žmonės tikrai tau teisingai patars.

joo (78.157.85.171)   2008-10-01 21:28:26
oOOo is vis geriausia kas turit klausimu susisiekit su dmax ir plaklauskit ir numerius jum duos ju modeliu pakalbeti ir tu modeliu tevu numerius ir suprasit kaip ten istikruju yra...as bent jau daaaug su visom ten merginom kalbejau...:)

:)) (87.247.75.81)   2008-10-02 16:04:35
as nesuprantu, kjp galima nk nesitiketi is tos agenturos? Pagalvok, juk jie tau Padarys fotosesija, o kai atrinks vaziuoti i uzsieni niekas taves neisves per prievarta. Vis siokios tokios naudos ispesi. :))

as......:) (78.59.209.26)   2008-10-03 10:52:13
aš pamačiau jų plakatą kviečiantį į kastingą mano mieste!:)Ir tai puiku, nes tai pirma agentūra, kuri čia atvažiavo, aš ten nueisiu ir tikrai daug merginų ten eis taip pat!

to as......:) (78.157.85.171)   2008-10-03 14:52:57
o is kokio tu cia miesto?:)))

as......:) (78.59.209.26)   2008-10-03 15:48:12
Rietavas:)

Supermodels (82.135.206.3)   2008-10-04 13:14:50
Vaikų teisių apsauga neleido Klaipėdoje daryti atrankos Agentūrai Dmax models. Tikimės kiti miestai paseks jų pavyzdžiu. Neteisėtos atrankos ir nelegali veikla privalo būti blokuojama. Linkime modeliams pasirinkti legalias agentūras.
Daugiau informacijos spalio 4 dienos Vakarų Eksprese:
http://www.ve.lt/?data=2008-10-04&rub=1065924810&id=1223058880

r (194.176.50.61)   2008-10-05 12:21:07
mano drauge klaipediete Ir buvo vakar atrankoje, taigi buvo ta atranka draugystej;p

Supermodels (82.135.206.3)   2008-10-05 14:41:08
Mergaitėms beskaitančios straipsnius ir matančioms nebūtus dalykus siūlome pasikonsultuoti su teisininkais ir psichologais. Jei skaitant straipsnį, kuriame rašoma, kad už šmeižtą, prarasti vardai, ribojamos darbo galimybės, pažeidžiamos vaikų teisės ir kiti dalykai, kažkokiu tai būtų įžvelgiamas atvirkštinis dalykas, tai tikrai reiktų dažniau lankyti mokyklą, bei literatūros pamokas.
Teismas jau pripažino kas ką šmeižia ir Faktų nebenuginčysi. Baudos niekur nebedings. Tas ir rašoma VE.

KENT (62.212.206.206)   2008-10-25 19:44:16
Dieve, jums dar nepabodo? Anksciau pati labai palaikiau D - max models,bet dabar man jau vienodai. Juk merginos sekme 50% priklauso nuo agenturos (visais lietuviu sekmes atvejais tai nebuvo agenturos is LT) ir 50% nuo merginos isvaizdos.... O kitas dalykas, jog D - max labai isaukstina Vijole, kuri dar nieko tokio nepasieke. Jau metus ten, o prestiziniu darbu nera (kai Eva gavo po poros menesiu). Ir dar visiems primenu, jog geriausias modelis is LT - Edita Virsilaite, tada jau eina Eva Arlauskaite, Dovile Virsilaite, Giedre Dukauskaite ir pan.. O del Aisos su Ieva... Garantuoju, jog Vilma (is Supermodels) pasieks daug daugiau. Taip pat pazystu zinoma Lietuvos mergina kuri buvo D - max agenturoje (ne, tai nebus Giedre Rusyte ar Jurga Jurkute) ir sake, jog gavo kvietima isvaziuoti taciau atsisake, nes netvarka agenturoje. O seip as tikrai nepalaikau nei vienos is siu dvieju agenturu. Tiesiog pasakau, jog ziurekit FAKTUS.

me to KENT (78.157.85.171)   2008-10-25 23:58:23
kazka mazdaug su tavim sutinku,bet gal ant kokiu 55%..nes nemanau, kad aiskiai zinai situacijas apie ka cia dabar kalbi...pvz ko tu nori is vijoles???Jai DAR tik 14!!!!! ar zinai, kad europoje galima modeliu dirbti tik nuo 16???O, kaip keturiolikmetei, jinai azijoj neblogai pavaro!! be to jinai reklamavo Dior ir Chloe...taj dior 0% prestizo ane?....galeciau cia dar daug rasyt apie kita ka kalbejai,bet man irgi pabodo sitie gincai!:(

KENT to me (62.212.202.222)   2008-10-26 10:35:59
del Chloe ir Dior nezinojau ;) tada jo, visai neblogai, klydau. O seip tai zmones, juk visa sita kose labiausiai turi rupineti tik Supermodels ir D-max agenturu vadovams bei ju modeliams...

me to KENT (78.157.85.171)   2008-10-26 12:01:52
dabar sutinku su tavim 100%!;DDDD
manau butu geriau, kad energija, kuria supermodels isleidzia varyti ant dmax, geriau skirtu savo modeliu karjeroms:)
ir todel, vis delto, ir linkstu i dmax puse, nes jie nesvaisto laiko ant supermodels sitam , pavadinkim, "smeizto kare",o daro savo darba...

KENT to me (62.212.202.222)   2008-10-26 16:16:15
dabar as su tavimi sutinku 100% ;)

me to KENT (78.157.85.171)   2008-10-26 16:38:06
kaip mes puikiai sutinkam!;DDDDDDDDDDDDDDDD

... (78.57.10.7)   2008-10-26 20:27:30
vijole reklamavo dior ir chloe? kazkodel netikiu, nes butu parase dmax naujienose xDDD turbut vel apsimelavo xDD

me to ... (78.157.85.171)   2008-10-26 22:18:25
Vijole su dior
http://www.dmaxmanagement.lt/naujienos/vijol-taivane....html
O chloe taj cia ten jei perziuresi jos foto,taj tos nuotraukos kur seseliai nuo medziu

to ... (87.247.75.81)   2008-10-27 11:28:58
taigi reikia senesnes naujienas paziuret ir tada reikstis kad cia tipo nusisvaigo...

supermodels (82.135.206.3)   2008-10-27 12:41:14
Butent. senesnes naujienas reikia pasiskaityti ir ne tik apie modeliu pasiekimus, bet ir pacia agentura ir tada bus aisku, kas ka smeizia, kur yra faktai ir ka persekioja teisesauga.

XXX (86.100.225.227)   2008-10-28 14:43:18
buvau atrinkata i major image group,taciau nieko neiviko net nepaskambino.nueijau i dmax atranka mane pasirinko.po sav nuotraukos internete atsirado beveik miekviena diena susirasinejam per emeil kviecia i kastngus kviecia tevus pasneket apie modeliu darba ir perspektyvas.uten d max labi rupinasi savo modeliais niekada i usieni neisleidzia vienu visada su jau buvusiais vyresniais modeliais .demesio sitiek nesitikejau.kiek snekejau su naujais veidais visom labai rupinasi .ir si agentura man ira labai gera.ir man visai nesvarbu koks jos pavadinimas!jai butu bloga agentura neturetu tiek daug partneriiu usienije.visi modeliai ir pradedancias ira labai patenkintos darbu.nesmeiskit jai istikruju nezinot kokia ten situacija is tiesu

supermodels (82.135.206.3)   2008-10-28 16:41:26
Nieks ir nesmeizia. Partnerius turi visos agenturos. rasomi tik faktai, kuriuos puikiai zinome. Galime palinketi tik sekmes. :)

anonimas (87.247.75.81)   2008-10-28 19:14:11
na, vis del to as manau, kad supermodels vs. d-max karas is viso juokingas. :D

pradedanti agentūroje D-Max (89.116.92.201)   2008-11-03 21:25:06
mane atrinko pirma karta modeliu atrankoje D-Max rugsėjo 27 diena.
ir dar vis neskambina. kaip manot, dar gali paskambint? ar jau reikia ieskot kasko kito, nes sakė i jokias atrankas neit ir laukt jų skambucio... :[

pradejusi (78.157.85.171)   2008-11-04 20:57:51
na jie nekviecia visu ka atrinko i visas atrankas....tik i tas i kurias apsimoka..tai gal tokios atrankos nebuvo kur tau butu sansu;D

Violeta (62.80.224.196)   2008-11-05 20:54:38
wiskas gerai.

pradedanti agentūroje D-Max (89.116.92.201)   2008-11-05 21:22:34
tai ieskot ar ne?

pradedanti agentūroje D-Max (89.116.92.201)   2008-11-05 21:52:59
o ka daro kai 13 metu?

pradedanti agentūroje D-Max (89.116.92.201)   2008-11-05 21:53:47
juk dar gal manes trilikametės negali vėziot po pasauli/?

pradejusi (78.157.85.171)   2008-11-06 18:52:20
tai aisku negali! 13 permazai..

pradedanti agentūroje D-Max (89.116.92.201)   2008-11-07 18:19:22
o ka daro kai per maza dar?

, (87.247.75.81)   2008-11-09 08:50:31
nu tai ir buni toj agenturoj, retkarciais i kokias atrankas pakviecia, bet jei isvykti nori tj bent 14m. turi but....

x (81.96.163.166)   2008-11-19 19:02:13
beje, del to Ve.lt straipsnio apie D-MAx...o jus supermodels savininkai, nejauciat gedos, dedami modeliu nuotraukas i ta pati puslapi su ggo sokejom, kurios na....manau suprantate kur linkstu.

Supermodels (82.135.206.3)   2008-11-19 20:18:23
Nejauciam, nes musu sokejos nelinksta ten kur jus linkstate.

Gretaa (85.206.11.77)   2008-11-19 20:58:26
man asmeniškai pasirodė labai paslaugūs dmax savininkas ir ta Veronika,tokie mieli,paklausia kaip sekas ir šiaip gali drąsiai klaust jei ko reikia,ir netgi jei atvažiuoji su autobusu,jie apmoka autobuso bilietų kainą.Aš pati priklausau kitai modelių agentūroj,tai ten tikrai neskiriama tiek daug dėmesio savo modeliams.

x (194.81.199.56)   2008-11-21 16:39:40
bet tai kad d-max niekur nelinksta. nei vienas d-max modelis nekraipo uzpakaliuko ir krutines ant scenos su kelnaitem uz pinigus? o kaip su prantu, tai butent daro gogo sokejos?argi as klystu?ir, beje, taipesu maciusi, kaip soka gogo sokejos.

Supermodels (82.135.206.3)   2008-11-21 16:57:47
Modeliai ir sokejos - atskiros veiklos sritys. Ir jokios gedos buti Go go sokeja nera. Modeliai taip pats pristatineja apatinius trikotazus ir niekas tame problemu nemato. kraipo uzpakalius uz tuos pacius pinigus. Kiekvienas savaip nusistato savo morales normas, Bet tai visuomeneje Geda nevadinama.

KENT (62.212.206.9)   2008-11-21 21:39:52
as nieko blogo nenoriu pasakyti, bet idomu ka Supermodels vadovai gali sakyti kai anksciau sios agenturos vadove savo nuotraukas internete uz pinigus rode... Manau nepyksit, nes patys "Paneleje" pasakojote.

Supermodels (82.135.206.3)   2008-11-22 09:38:20
ir dabar rodo ir uždirba didelius pinigus. ir? Viskas kaip buvo taip ir likę jos svetainėje jurgita.com. nieko čia slapto ir tuo labiau nieko blogo.

, (87.247.75.81)   2008-11-27 13:07:50
"Paneles" straipsnis apie supermodels savininke labai objektyvus ir vis del to... kas moka pinigus uz nuotrauku ziurejima? Kazkaip man neatrodo svarus sitas reikalas. Jei nesutinkate, paneikite mano nuomone, butu idomu ja isgirst...

Supermodels (82.135.206.3)   2008-11-27 13:59:20
Ner ka paneiginet, viskas uz ka uzdirbami pinigai visada buvo ir tebeyra svetaineje jurgita.com. O kaip cia kam atrodo svaru ar nesvaru, gali sprest patys ten apsilanke.

... (78.157.85.171)   2008-11-28 12:21:33
ten ne is jurgitos,com... yra ir kitas verslas:)

sandy (78.62.72.247)   2008-12-01 16:33:19
na nezinau man asmeniskai dmax agentura yra prie sirdies ir as pz y ja kreipsiuosi modelio darbui ir niekas natkalbes manes nes manau jog tai yra puiki agentura

rima (89.190.101.208)   2008-12-09 08:22:03
noreciau supermodels paklausti kada jie atvyks i utena.

n (89.190.101.208)   2008-12-09 08:34:40
prisimenu keleta nutikimu kai is lietuvos gerai zinomu modeliu kompaniju atstovai pakviete merginas dirbti. jos padare sekminga karjera.kalbu apie uzsienio kompanijas. viena mergina pakviete is gatves d-max aprasytos firmos atstovas. zadejo kad darba tikrai gaus.merginos duomenys tikrai geri.vazinejo ji i kastigus vadinamus. darbo negavo. d-max turetu zinoti ka ir kam kviecia.juk daug metu dirbdami igijo patirties.vin fortuna tiketi negalima. zinau si mergina gali dirbti modeliu tik vazineti nebenori. nusivylusi modeliu kompaniju darbo kokybe.

MODELS (88.223.53.46)   2008-12-24 12:47:59
RIMA - kai atejs laikas gali atvazioti o jej jems utena nepatiktu tai neatvaziotu.ir beje supermodels agentura ira del sito klausk d-max bukim protingesni. sekmes ;))

Lady (78.57.163.2)   2009-01-05 16:20:16
Ar greit iš d-max paskambina nusiuntus anketą? :)

Greta (78.60.166.72)   2009-01-15 23:41:41
Manau D'Max puikiai atlieka sawo darba... paziurekit wien i dwynes Aida, Ieva, Vijole, Laura... sios merginos yra labai perspektyvios ir gauna daug darbo pasiulymu

dexyy (58.8.71.15)   2009-02-04 13:48:09
norejau paklausti ar turint kontrakta su "dmax models" imanoma be pinigines baudos pereiti i kita agentura? kiek zinau "dmax models" prarado savo varda tai gal ir kontraktas nebegalioja?

Supermodels (82.135.206.3)   2009-02-04 14:01:36
Be abejo taip. jei nera ypatingai dideliu skolu. Yra tam tikra teisine sutarciu nutraukimo procedura. Saskaitu arestas, vardo praradimas, bei teisesaugos instituciju ignoravimas yra pakankama salyga bet kokiai sutarciai nutraukti.
Daugiau apie tai galetu pakonsultuoti bet kuris advokatas.

dexyy (58.8.71.15)   2009-02-04 14:36:07
dekui. bet jei dmax prarado savo varda tai pasirasytas kontraktas gal ir taip nebeegzistuoja, nes tokios "dmax models" agenturos jau nebera?

to dexxy (78.157.85.171)   2009-02-04 15:32:14
dexyy bet gi tu pasirasai,kai kontrakta rasaisi, su emos modeliai;) d-max yr tik logas

Supermodels (82.135.206.3)   2009-02-04 15:58:06
Visos sutartys su UAB "Emos modeliai" tuo labiau nebegalioja. tai yra UAB, kuri negali vykdyti veiklos ir kurios turtas yra arestuotas.

KENT (82.135.243.96)   2009-02-05 14:01:06
del ko neeina nueiti i dmax saita?

rasa (77.79.22.109)   2009-02-05 19:16:59
dmax veikla vykdo,merginos dirba,pinigus xavieras gauna.mano dukra pakliuvo ibeda. siuo metu ji yra tailande.xavieras susipyko su tailando agentura ir nori issiusti ja kitur,tik ji pati nori dirbti tailande. siuo metu jis jai grasina teismu ir 8000$ bauda. cia ziuriu kad tos sutartys negaliojancios. o gal galiojancios? gal supermodels patartu kaip ta kontrakta su xavieru nutraukti. ar realus jo grasinimas teismu?

tailandas (78.157.85.171)   2009-02-06 17:27:22
Bet juk negali jinai visa laika Tailande pasilikt,nemanot? Juk reikia progresuoti ir kitose salyse:) Jai juk reikia tobulet, kaip modeliui:) Suprantama,kad galbut jai ten labai patinka,susirado sauniu draugu ir panasiai, bet tokia jau modelio dalia - neuzsibuti ilgai vienoje vietoje...

rasa (77.79.22.109)   2009-02-06 20:36:03
sutinku. bet sutartyje numatyta laika gal vistik reikia isbuti?
o jos sutartis iki 2009 03 31. ir sutartis pratesta su agenturos sutikimu, ir darbo visa uz savo pinigus sutvarkyta. o nuvykus kitur kur garantija kad sutartis viduryje laiko vel nebus nutraukiama? nemanau kad taip dirbant imanoma tobulet kaip modeliui:)

tailandas (78.157.85.171)   2009-02-06 21:56:49
Na visa tai cia jau visi uz savo pinigelius daro...:) Bet is niekur nieko nenutrauktu juk manyciau:)...matyt buvo tam priezasciu, kaip pvz, kad kitoj vietoj jinai daugiau uzdirbs arba ta jos Tailando agentura neatlieka tinkmamai kontrakto punktu...

Eldija (86.100.211.83)   2009-02-07 18:22:07
kodel pas jus agenturoje nera modeliu grupiu,pas i agentura noreciau eiti,bet cia as buciau per maza..

Supermodels (82.135.206.3)   2009-02-09 00:30:51
Butarties nutraukimo klausimais gali pakonsultuoti bet kuris teisininkas. Mes savo lesomis apsiimame tvarkyti visus teisinius reikalus tik tuo atveju, jei mergina nori pereiti i musu agentura.

Supermodels (82.135.206.3)   2009-02-09 00:34:11
Puslapis neatsidaro del to, kad jie jau gerus 4-5 menesius nesusimokejo uz puslapio talpinima... tai tiesiog tie kas priziuri ir atjunge. Nieko nuostabaus..

KENT (82.135.243.96)   2009-02-13 16:03:29
aciu uz atsakyma :)

eldija (78.60.217.81)   2009-02-14 12:03:34
d'max geriausiai nes yra sudarytos grupes

Rima (212.122.95.198)   2009-02-21 15:32:37
D-models agentura yra ne lietuvoje o varsuvoje?

jx (86.100.225.227)   2009-03-20 19:55:07
Ar tiesa,kad Supermodels susitaike su D-max?

... (78.157.85.171)   2009-03-22 14:13:09
as irgi norejau sito klaust ar tiesa? nes dmax naujienose netgi parasyta straipsnyje apie indre tokia, kad susitare...

ma (78.58.133.147)   2009-04-22 13:57:00
noreciau tapti modeliu seniai apie tai svajoju bet nezinau ar mane priims ? tad patarkit ka man daryti?

Model (78.56.229.62)   2009-04-27 19:54:25
ma- jei uzduodi toki klausima, tai gal jau nieko ir neverta daryt...

ma (78.58.133.147)   2009-05-03 21:50:01
kaip suprasti?

pritarianti model (78.157.85.171)   2009-05-04 17:09:11
ma tau Model tikrai teisingai pasake, nes na atlesik labai uz tokius zodzius,bet durnas tavo klausimas. Juk i atranka ir eini suzinoti ar tave priimtu ar ne, o jeigu tu bijai suzinoti,tai tuomet ir neik i atranka. Tik tiek tau cia begalima butu patarti..

Model (78.56.180.220)   2009-05-04 19:35:44
Va va, kaip tik jau ruosiausi prirasyti visa litanija, kaip atsakyma i Ma uzduota klausima. Bet matau, jog jau atsirado zmogus, kuris viska tau graziai isdeste.

Modelio darbas reikalauja ne vien geros isvaizdos ir apimciu. Jei neturi drasos, ryzto, negali atskleisti savo asmenybes ir charizmos.
Tokiu atveju geriau palikti viska, kaip yra. Likti tik gera ir drovia mergaite.

Edita (78.58.133.147)   2009-05-05 17:38:45
Noreciau paklausti kur ir kada vyksta atrankos y modelius ;-D?

Supermodels (82.135.206.3)   2009-05-06 10:10:03
D-MAX grupe buvo pasalinta is Facebook sistemos uz nelegalu svetimo prekinio zenklo naudojima.
Priminimas:
Prekinis zenklas D-Max priklauso agenturai SUPERMODELS ir bet koks sio zenklo naudojimas be agenturos zinios uztraukia administracine atsakomybe. Puslapyje dmaxmanagement D-max prekinis zenklas naudojamas neleistinai.

Sigita (77.90.71.6)   2009-05-22 10:36:00
as ir noreciau buti manekene:)

Model (78.60.84.144)   2009-06-13 20:19:45
Tai pirmyn :)

Kristina (78.62.172.211)   2009-07-10 10:50:17
Sveiki, aš užpyldžiau supermodels anketą, ir kaip norejai nuotrauką dėt, aš pagalvojau ,kad neturiu foto, tai išjungiau langą tą. Dabar jau užpyldžiau tą anketa, spaudžiu registruotis, ir rodo,kad aš jau užsiregistravus. Tai nesupratau biški, ka man daryt?

Supermodels (82.135.206.3)   2009-08-27 00:56:03
Priejimas prie D-Max agenturos puslapio apribotas del neapmoketu skolu. Visose D-max Agenturos atrankose Palangoje ju neteiseta veikla stebi ivairios valstybines institucijos, fiksuojami pazeidimai. D-max agenturai, jos savininkui, bei su agentura susijusioms imonems Lietuvoje ir Belgijoje keliama Baudziamoji byla uz neleistina veikla, bei prekinio zenklo naudojima Lietuvoje.

jurgita (78.58.228.89)   2009-08-30 04:38:59
ar mergina kurios ugis yra 186 gali buti manekene?

to jurgita (88.222.81.115)   2009-09-01 03:13:32
186 jau per aukšta

jurgita (78.58.228.89)   2009-09-01 12:30:15
tai kodel nera standartu nuo kiek iki kiek?

agne (62.212.202.191)   2009-09-22 08:53:13
aš pamačiau jų plakatą kviečiantį į kastingą mano mieste!:)

Me ;D* (78.56.180.90)   2009-09-23 10:02:21
As irgi, gal nueisiu i ta atranka tik seip pasiziuret kaip ten vyksta viskas ir tiek ;DDD

pasimetusi (78.58.186.193)   2009-09-24 12:25:13
Tai taip ir nesupratau ta d-max models gera agnetura ar ne
;/
nes galvojau eit i atranka......

Ugne (62.212.202.152)   2009-09-25 05:58:20
Nesuprantu, tie D-max plakatai, bet nei zodzio apie atranka internete... kazkas keisto... Nueisiu gal paziuret, kas ten vyks, jei isvis vyks. Jei net internete nera normalios informacijos, atrodo, kad kazkas slepiama ten.

just me (82.135.226.240)   2009-09-25 08:26:52
buvau as, aj ir galiu pasakyti kad sudas ten!atvyko ten vienas dedas ir viena moteris pavelave visa valanda, liepe issirikiuoti visom i eile po to kviete kiekviena ir klausinejo apie varda, ugi, amziu. ir zodziu buvo tikrai ir graziu ir aukstu merginu nu net neisivaizduoju ko ten galejo neitikti, tai jie tik paklausineje visu situ triju dalyku kiekvienos merginos pasake kad jie cia nieko neatrinko ir vel issidensdino atgal. kazkaip keistai cia man atrodo kokie tais neaiskus jie. o merginos kurias sutikau sake kad cia taip jau nebe pirmus metus nieko gero neivyksta, paveluoti atvyksta ir staigiai dingsta.nieko gero ten jie.geriau buciau neejus;/

d-max nesamone (82.135.226.240)   2009-09-25 08:30:57
o as tai ir dziaugiuosi kad manes neatrinko, buciau dabar kur nors jauciu uzsieni parduota isivaizduoju, nes ten daugelis sako kad ten kazkas nelegalaus yra.

Nusivylusi (82.135.226.240)   2009-09-25 12:52:24
Jie išvis nesuteikia galimybės merginoms jeigu jos yra žemesnio ūgio nors ir labai gražios, o tai yra neteisinga!

Nusivylusi.! (78.62.132.18)   2009-09-26 04:11:30
neikit į jokias jų atrankas, viskas tai tik burbulas.
Krc, nuėjau. susistatė visas į eilę, ir kiekvienai reikėjo pasakyt savo ūgį, vardą ir metus. tik visos pasakėm, nė jie svarstė, nė jie nieko klausinėjo iškart kai pasisakė paskutinė pana, pasakė "nu tai pasilikit kokia viena, nu tai gal Agnė. o visos kitos galit eit.. Nesamonė kažkokia, o ta Agnė tokia baisi, strazdanota, apsirengus baisiai, neaukšta, tiek, kad plaukai gražūs.. TIKRAI NEIKIT.!!

Ugne (62.212.206.190)   2009-09-26 06:19:40
Patikekit ir as buvau nuejusi. Ugis 4 cm per mazas, ir manes nepaklause net ar as dar augu, tik tokios ryzos baisios paklause, mat jos veidas jiem patiko, o jau maza, o jau figura... siaubas. o mane nurase nes man 17 metu ir jie jau mane, kad jau neuzaugsiu, nors sia vasara kelis cm paaugau. Zodziu, likau apsalus. Visas grazias isvijo, pasiliko tik baidykle, panasia i Donata is kelio i zvaigzdes. Merginu smukdymas, neatsizvelgiant i ju privalumus tas d-max.

Ugne (62.212.206.190)   2009-09-26 06:24:49
Beje, matau, kad siais laikais ir blondines, ir brunetes aukstos, lieknos ir grazia oda jau nurasytos. Manekenemis priima tik ryzas, strazdanotas, pikto veido mergas. Formos net nesvarbu, svarbu ryza galva. Nenusiminkit panos, nes mes ne d-max manekenes, uztat mes GRAZIOS!

Rasa (78.58.51.176)   2009-09-27 11:33:16
As noriu buti modeliu mano ugis 172cm. rudaplauke rudaake. 869294223

uzrakinta (78.58.216.103)   2009-09-29 11:01:49
vyko mano mieste atranka y kuria nuejau nuejusi pamaciau kad visos durys uzrakintos ir apsisukusi isejau namo parasiau y dmax ir pasake kad vyko atranka buvo daug merginu ir nezijo kaip as duru neatradau.

nusivylus (78.58.150.208)   2009-09-30 09:13:25
margaites,kaip cia reikia prisiregistruoti?nes pati patekau ir noriu pamatyt savo nuotraukas.

nusivylus (78.58.150.208)   2009-09-30 09:15:21
margaites,kaip cia reikia prisiregistruoti?nes pati patekau ir noriu pamatyt savo nuotraukas.

!@#$%^&&%#@! (87.247.75.81)   2009-10-02 07:27:28
Atsiprasau, kad negraziai pasakysiu, bet visos jus KVAISOS, kurios sako kad graziu neatrenka!!! Pirmiausia, turi but min 172, tokio ugio i uzsieni isvaziuos nebent ypatingai grazi mergina, tokia kaip? Gal Kate Moss? Kad jum grazios merginos nereiskia kad tinka, kai viska sudedi, pvz kad klubai per platus, nosis siek tiek kreivoka, plaukai dazyti ir pns tada netinki. O jus kaip vistos nesuprantat ko i ryzas daugiau ziuri. Jos isskirtines, ne eilines brunetes ar dazytos blondes, o ISSKIRTINES. Neiprastos, tuom jos ir idomios agentams. O del ugio, turi but 13m. jei tikiesi dar uzaugti. As pvz nuo 14 metu nebeaugu, o dbr esu 179cm ugio. Tikriausiai daugiau ir neuzaugsiu, tad jus cia nesvaikit kad 166cm ir nepriima, o ismokit skaityt: "ieskome merginu NUO 172cm ugio." Jei budamos pabaisos isivaizduot kad tapsit mises, tai nereiskia kad taip atrodo ir profams.

G. (78.56.180.90)   2009-10-02 08:42:41
Biski ziauriai cia pavarei, bet joa vieniem vienokios kitiem kitokios grazios ;D

wikute (62.212.206.99)   2009-10-03 14:05:25
Merginos, palinkėkit man sėkmės. Šiandien važiuoju į dmax modelių atranką. ;]

S, (89.190.114.35)   2009-10-03 14:20:20
wikute- ir kaip sekesi atrankoje?

Me ;D* (78.56.180.90)   2009-10-04 04:57:31
Nu va. uz valandos mano mieste d- max modeliu atranka ;D Nz eit ar ne. Na gal nueisiu paziuret kai ten vyksta viska, nes seip tokioj agenturoj nlb noreciau. Tiek visko prisiskaiciau ;DDD

Laura (91.187.182.99)   2009-10-05 07:50:49
Nu papasakokit kaip sekėsi atrankose? atrinko kanors is panevezio ar dar is kur kitur? nesikuklinkit. ;)

Goda (78.58.99.65)   2009-10-06 10:17:54
O ar bus D-MAX agentūros atrankų Naujojoje Akmenėje?

anna (78.61.92.60)   2009-10-08 08:51:32
man parase y gmail, kad kviecia y susitikima su Niujorko agentura, butu ydomu suzinoti ar dar ka pakviete?

vika (78.58.58.33)   2009-10-08 09:06:42
man skambino,pakviete ir mane

Leja (91.187.182.99)   2009-10-08 11:33:46
ir mane pakviete ten pat. Vaziuosit?

G. (78.56.180.90)   2009-10-09 11:28:55
Gal galit parassyt savo metus ir ismatavimuS? ;DDD

m (78.58.58.33)   2009-10-15 10:45:50
kaip reikia pamatyt savo nuotraukas?

missm (78.62.2.229)   2009-10-19 06:16:08
Labai puiki agentura :)

Nauja (91.187.182.99)   2009-10-19 14:12:45
Atrinko mane i sia agentura. :) Gal merginos, esancios sioje agenturoje galetu papasakoti, kaip jums sita agentura, ar patikima, ar sazininga, kokie darbai vyksta joje ir visa kita. Dekui :))

Supermodels (82.135.206.3)   2009-10-20 02:49:36
Visa informacija jau parasyta. Tereikia perskaityti.

Nauja (91.187.182.99)   2009-10-21 12:08:38
Tai aš matau, kad informacija parašyta, aš ją jau seniai perskaičiau. O šiaip tai norėjau sužinoti kitų panelių nuomonę, o ne Jūsų replikas.

Nauja (91.187.182.99)   2009-10-21 12:27:39
Tai aš matau, kad informacija parašyta, aš ją jau seniai perskaičiau. O šiaip tai norėjau sužinoti kitų panelių nuomonę, o ne Jūsų replikas.

Vika (78.157.85.171)   2009-10-29 01:29:12
Nauja cia internetas cia visi raso ka nori...jeigu esi atrinkta tai tikriausiai ateini i atrankas, kai atvaziuoja agenturos is kitu saliu, siulau tau ir pasiklaust ten merginu, kurios ne naujokes, o ten jau seniau. Bus geriausias variantas, kai tau zmogus tiesiai sviesiai pasako. Na, o as asmeniskai jokio blogo zodzio, ne taip, kaip cia raso, negaliu pasakyti ir jeigu nori suzinoti darbus gi tiesiog nueik i dmax puslapi, ten raso naujienas....Ir ,beje, sekmes tau su modeliais!:)

Nauja (91.187.182.99)   2009-10-31 15:56:00
Tame esmė, kad tik neseniai mane atrinko, ir dar jokių kastingų nebuvo. Todėl ir smalsu. Nes iš tikrųjų tiek prisiskaičiau, kad net bijau, tikėti šia agentūra ar ne. ;S

naujoke (212.12.200.46)   2009-11-01 11:00:30
mane atrinko taip pat, ir jau buvau kastinge kur buvo is tokijo ir new york :)

Nauja (91.187.182.99)   2009-11-01 13:48:38
Aš tai gavau laišką, kad kitą savaitę kastingas. Net nežinau, ką daryti.

Vika (78.157.85.171)   2009-11-07 11:47:31
Nauja na bet paziurek kas raso tai, ka tu skaitai - kita modeliu agentura. O manai kazkas geru zodziu rasys apie konkurentus?

Nauja (91.187.182.99)   2009-11-08 06:39:55
Tai tikriausiai taip ir yra, nes kiek pastebėjau normaliai ten jie dirba, paslaugūs labai, rūpinasi. O aišku aš ten jų vidinių dalykų nežinau, kaip ten tos skolos jų, Na tikiuosi viskas bus gerai. :)

atrinktoji (78.58.58.33)   2009-11-25 06:46:29
na sveikos paneles,mano kantrybe jau baigia istusteti.Vis nesulaukiu kada ides nuotraukas i puslapi..o jusu jau idetos?

To atrinktoji (91.187.182.99)   2009-11-30 02:10:11
Taip, ir aš labai laukiu, bet jau daug laiko praėjo, o vis dar nieko neįdeda. Na tikrai įdomu, ko čia taip ėeluoja. ;s labai idomu pamatyti.

Goda (78.58.64.181)   2009-12-09 05:29:57
Noriu paklausti kokie sioje agenturoje reikalavimai ten ugis svoris ir pan...

To Goda. (91.187.182.99)   2009-12-09 13:35:39
na ūgis turi būti 172cm. O šiaip apimtys, kaip ir visur. Bet jeigu esi gražių veido bruožų ir tinkama modelio darbui, bet jeigu šiek tiek apimtys per didelės, tai agentūra gali tave atrinkti, bet turėsi numesti nereikalingus kg. o šiaip kaip ir svorio tam nustatyto nėra. bet ne daugiau 60 kg

line (84.32.192.43)   2009-12-25 12:08:49
buwau atrankoje, mane atrinko, uzpilde anketa ir pasake, kad paskambins po pusmecio. bet skambucio iki siol nesulaukiau..

;\'] (78.62.43.76)   2010-01-02 11:47:43
Dieve sita agentura tokia nepatikima, teismai ivairus pradeti viskas, o jus dar ten einat? Nejaugi nera kitu agenturu? ar jus nematot? :O

Nauja (91.187.182.99)   2010-01-03 07:49:58
Gal skolų ir turi, bet dėl modelių ir jų darbo, tai tikrai nepasakyčiau, kad ten bankrotas, nes panelės keliauja po įvairiausias užsienio agentūras. ;) Tai gal ir yra dar kažkokių perspektyvų. ;p

Zinau (78.60.199.154)   2010-01-04 04:01:21
nu kvaisos jus kvaisos,kaip jus galit eiti i tokia nepatikima agentura? Rimta agentura neturi jokiu skolu,o ypac problemu su teisesauga. Lietuvoje tikrai yra geresniu agenturu uz sia, kurios ir dirba seniau ir yra daug patikimesnes. Na o jeigu jusu nepriima i jokia rimta agentura [pvz. Major Image Group, Modilina, Supermodels] tai jau neikite tik i sita, geriau siekite tada kitu tikslu,o ne tapti modeliais! Panos juk jus susigadinsite sau gyvenimus nepataisomai. Bukite protingos ir neikite i sia agentura.

To Zinau (91.187.182.99)   2010-01-04 10:52:21
Gal galėtum papasakoti iš kur taip viską žinai?
Vieni teiginiai, kad viską žinai, o kur argumentai? Taip, skolos ir panašiai, bet ar girdėjai, kad dėl jų modelio darbas būtų neįmanomas?

to SUPERMODELS (91.187.182.99)   2010-01-05 11:37:20
Labai negražu, kad trinate žinutes.

Supermodels (82.135.206.3)   2010-01-06 02:26:16
Reklamines zinutes be abejo trinamos.
Atsakant i tavo pacios klausima: ar del skolu ir ir ivairiu isipareigojimu modelio darbas neimanomas?... keista matyti zmones, kurie patys kisa galva i ugni, ne vienai panelei neismoketi ju uzdirbti pinigai, ne viena verkdama atejus pas mus su prasymu padeti nutraukti sutarti, bet va atsiranda mergaiciu, kurioms atrodo kad cia teismai, arestai, isipareigojimu nevykdymai ir slapstymasis yra nieko tokio kas trukdytu darbui.
P.S. NIekas neagituoja eiti pas mus. yra ir be musu kur eiti, aplenkiant susikompromitavusius asmenis.

Zinau (78.60.199.154)   2010-01-06 03:15:08
Pritariu SUPERMODELS!
Be to as ir pati bendravau su panelemis palikusiomis Dmax ir jos tikrai nesidziauge,kad priklause siai agenturai, pasakojo kiek iskentejo. Taip,kad paneles pamastykite ar tikrai norite visa tai patirti.

as (78.62.43.76)   2010-01-08 09:54:59
tai va gi. Visi teismai prasideje viskas, tai kaip cia bus normali agentura.? normali agentura neturi nei skolu, nei dar ko, o ypac teismu, apie kuriuos zino visa lietuva. O jus dar begat i ja? jusu reikalas.

mimi (78.58.188.6)   2010-01-26 08:02:52
mergina kurios ugis yra 1.86 galetu buti modeliu?

kl;jk;l (78.58.188.6)   2010-03-08 10:52:51
kokias merginas dazniausiai kviecia y kastingus?

n (78.58.188.6)   2010-03-14 11:47:57
Atsiprasau, kad negraziai pasakysiu, bet visos jus KVAISOS, kurios sako kad graziu neatrenka!!! Pirmiausia, turi but min 172, tokio ugio i uzsieni isvaziuos nebent ypatingai grazi mergina, tokia kaip? Gal Kate Moss? Kad jum grazios merginos nereiskia kad tinka, kai viska sudedi, pvz kad klubai per platus, nosis siek tiek kreivoka, plaukai dazyti ir pns tada netinki. O jus kaip vistos nesuprantat ko i ryzas daugiau ziuri. Jos isskirtines, ne eilines brunetes ar dazytos blondes, o ISSKIRTINES. Neiprastos, tuom jos ir idomios agentams. O del ugio, turi but 13m. jei tikiesi dar uzaugti. As pvz nuo 14 metu nebeaugu, o dbr esu 179cm ugio. Tikriausiai daugiau ir neuzaugsiu, tad jus cia nesvaikit kad 166cm ir nepriima, o ismokit skaityt: "ieskome merginu NUO 172cm ugio." Jei budamos pabaisos isivaizduot kad tapsit mises, tai nereiskia kad taip atrodo ir profams.

mergyte (84.32.89.243)   2010-03-15 14:43:24
Esu buvus Dmax atrankoje,oj kiek buvo laimes kai is daugelio panu atrinko tik gal kokias 4 ir tarp ju buvau as.Idejo mano nuotraukas i new face ir tuom viskas pasibaige :) jokios zinios is ju negavau.

lėlytė (78.61.22.174)   2010-04-24 15:41:06
Vaje.. aš dabar be galo pasimetusi.. Rugsėjo mėnesį dalyvavau atrankoje man viena teatrinko.. laimė tryško per kraštus, nuotraukas įdėjo į new faces, važinėju į kastingus, daugumai užsienio agenturų aš patinku, jos mane nufotografuoja, tačiau dar nieko rimto.. žadama fotosesija kuri velkasi 4 mėnesius.. Gerbiami Supermodels patarkite- ar man dar kažko tikėtis?

Supermodels (82.135.206.3)   2010-04-26 08:34:41
Manome, kad musu nuomone apie nelegalias agenturas kaip DMAX jus zinote. Dmax nera ta agetura kuria mes galime rekomenduoti. Rinkites bet kuria kita.

lelyte (78.61.22.174)   2010-04-26 09:33:20
na, bet jei kitur nepriims?

Supermodels (82.135.206.3)   2010-04-27 00:53:38
geriau niekur. Net nera ka sneketi siaip - tai yra nelegali agentura. vistiek apgaus. tai koks skirtumas. Paneles skundziasi neismoketais pinigeliais.

..... (78.62.53.221)   2010-06-09 10:28:26
O jeigu turiu kontrakta su sia agentura,jis galioja teisiskai ar ne?

Supermodels (82.135.206.3)   2010-06-09 12:47:29
Dmax agenturos turtas bei saskaitos - arestuoti. sutartys negalioja, bet koks teisininkas jas uzgincys.

.... (78.62.53.221)   2010-06-09 13:06:40
hm..reikia pamastyt ;DD

Tavo komentaras:

Mieli vartotojai, prieš rašydami komentarą, prašome paskaityti straipsnį apie dažnai užduodamus klausimus bei komentavimo taisykles. Taisyklių neatitinkantys komentarai bus trinami.

Vardas:  
Komentaras:  
 
Donelaičio 62-207,
LT-44248 Kaunas
Lietuva
info@supermodels.lt
Telefonas: +370 37 451996
Mob.: +370 672 99190
Pamėnkalnio 9/7-4,
LT-01114 Vilnius
Lietuva
Mob.: +370 673 61848